Šie komandos marškinėliai atsirado „Ninjas in Pyjamas“ partnerystės su „The Dematerialized“ dėka. „The Dematerialized“ užsiima skaitmenine mada ir kuria rūbus, kuriuos pirkėjai gali užsidėti „VRChat“ programėlėje arba žaidimuose. Už kiekvieną parduotą virtualų rūbą įmonė pasodina po vieną medį, taip bandydama sumažinti CO2 kiekį.
Iš viso buvo pagaminta 103 marškinėliai (100 vienos rūšies, 3 kitos), kurie kainavo 15 arba 150 eurų (priklausomai nuo rūšies). 150 eurų kainuojantys marškinėliai buvo išparduoti per 9 sekundes nuo paleidimo, o 15 eurų kainuojantys – per 1 minutę ir 59 sekundes.
Tai greičiausiai yra pirmasis kartas istorijoje, kada esporto komanda pardavinėja skaitmeninius marškinėlius.