Per „WargamingUnited“ kampaniją paaukota daugiau nei 1 mln. dolerių Ukrainai

Tęsdama paramą Ukrainai, spalio mėnesį vaizdo žaidimų kūrėja ir leidėja „Wargaming“ paskelbė labdaros akciją, kurios metu žaidėjų bendruomenę šešiuose savo žaidimuose skatino aukoti Ukrainai.
WargamingUnited iliustracija
WargamingUnited iliustracija

Iš viso buvo įsigyta 90 tūkstančių skaitmeninių rinkinių žaidimuose, o kampanijoje dalyvavo žaidėjai iš 115 šalių. Pasibaigus labdaros akcijai „Wargaming“ per UNITED24 platformą pervedė 1 072 940 JAV dolerių, už kuriuos bus perkami C tipo greitosios pagalbos automobiliai Ukrainai.

Pasaulinė labdaros kampanija „WargamingUnited“ dvi spalio savaites vyko šešiuose bendrovės žaidimuose: „World of Tanks“, „World of Tanks Blitz“, „World of Tanks Modern Armor“, „World of Warships“, „World of Warships: Legendos“ ir „World of Warplanes“.

„Organizacijos tikslas nuo pat karo Ukrainoje pradžios buvo labai aiškus – teikti pagalbą ten, kur jos labiausiai reikia. Parama per pusantrų metų skirta toms nevyriausybinėms organizacijoms, kurios gali efektyviausiai ir tikslingiausiai panaudoti perduodamas lėšas humanitariniais tikslais. Džiugu, kad prie naujausios kampanijos prisijungė ir mūsų globali žaidėjų bendruomenė“, – teigia „Wargaming Vilnius“ vadovas Mantas Katinas.

Rezultatai ir padėka
Rezultatai ir padėka

Žaidėjai, įsigydami specialius Ukrainos vėliavos spalvomis papuoštus žaidimų rinkinius ar žaidimo elementus, kuriuos sukūrė Ukrainoje dirbantys „Wargaming“ darbuotojai, aukojo Ukrainai.

„Idėja apie tai, kad galėtumėm rinkti labdarą Ukrainai bežaidžiant kompiuterinius žaidimus, mano galvoje sukosi apie 1,5 metų. Šią vasarą idėja įgavo pagreitį, pamatėme galimybę ją paversti didele žaidimuose integruota veikla, suvienijančia mūsų žaidėjus kilniam tikslui. Džiaugiuosi, kad greitai pavyko rasti ne tik talentingų menininkų, kurie sukurtų gražų Ukrainos tematikos turinį, bet ir labdaros partnerį, kuris būtų toks pat didelis šiai iniciatyvai ir žinomas tiek Ukrainoje, tiek pasaulyje“, – pasakoja „Wargaming“ spaudos atstovas Ukrainoje Andrii Petrunya.

„WargamingUnited“ kampanijos metu paaukotos lėšos buvo perduotos per „UNITED24”, už kurias bus perkami C tipo greitosios medicinos pagalbos automobiliai. Tai itin specializuotos transporto priemonės, kuriose įrengti būtiniausi defibriliatoriai, širdies monitoriai, deguonies balionai ir dirbtinės plaučių ventiliacijos prietaisai. Šiuose automobiliuose galima palaikyti sužeistųjų gyvybes tol, kol jie pasiekia operacinę.

„Wargaming“ per pastaruosius pusantrų metų nuosekliai ir aktyviai teikė įvairiapusišką pagalbą Ukrainos civiliams. Bendrovė Ukrainos Raudonajam kryžiui yra paaukojusi 1 milijoną JAV dolerių, taip pat per platformą „United 24“ skyrusi 250 tūkst. JAV dolerių medicinos įrangai įsigyti. Dar 110 tūkst. JAV dolerių skirta Kachovkos katastrofos aukoms. Be kita ko, Lietuvoje daugiau nei 100-ui ukrainiečių vaikų buvo dovanota vasaros stovykla.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis