Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Po svarbaus „Fortnite“ turnyro – kritikos lavina: žaidimą pavadino „mėšlo krūva“

Savaitgalį vykusiame „Fortnite Championship Series“ (FNCS) turnyre Europos regiono atstovai eilinį kartą turėjo kovoti ne tik vienas su kitu, bet ir su serverių strigimais bei vėlavimais.
„Fortnite World Championship“
„Fortnite World Championship“ / „Epic Games“ nuotr.

FNCS serverių keblumai – ne naujiena. Su tokiomis problemomis geriausi pasaulio žaidėjai turėjo tvarkytis 2019 metais vykusiame ir net 30 milijonų dolerių priziniame fonde turėjusiame pasaulio čempionate.

Tad nors „Fortnite“ žaidėjai jau turėjo prie to priprasti, techninės problemos vis tiek erzina žaidėjus, ypač kai ant kortos pastatytos milijoninės sumos.

M10 esporto organizacijai priklausantis „Motor“, savaitgalį savo „Twitch“ kanale komentavęs turnyro kovas, užfiksavo ne vieną incidentą dėl prasto serverių veikimo, o vienu metu jo stebėtas žaidėjas išsiplūdo, kad žaidimas yra „mėšlo krūva“.

Nors patys „Epic Games“ teigia, jog jų serveriai pastaruoju metu stipriai pagerėjo, tokie incidentai neturėtų vykti turnyre, kurio bendrą prizinį fondą sudaro 3 mln. dolerių.

Kituose žaidimuose, pavyzdžiui, CS:GO, prasidėjus serverių problemoms yra iškart paskelbiama techninė pertrauka ir žaidėjams netgi gali būti liepta peržaisti kai kuriuos raundus.

„Fortnite Championship Series“ Europos turnyre puikiai pasirodė ir keli lietuviai. Henriko „Hen“ McCleano ekipa liko aštunta, Žygimanto „RedRush“ Navicko trijulė – trylikta.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos