Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Praėjus dvejiems metams nuo išleidimo, „Hypercharge“ šaudyklė plinta kaip virusas

Pastarąsias kelias savaites žaidimų bendruomenė yra tarsi apsėsta „indie“ stiliaus šaudyklės „Hypercharge“. Žaidėjų auditorija ir pasitenkinimas pradėjo augti žaibiškai. Tačiau keisčiausia yra tai, jog „Hypercharge“ pasirodė jau seniai ir gali būti žaidžiamas įvairiose platformose jau kelerius metus.
Hypercharge
Hypercharge / "Epic Games" nuotr.

Apie „Hypercharge“ galbūt jau spėjote išgirsti. Tai yra trečio asmens šaudyklė, kurioje veiksmo figūrėlės kovoja vienos prieš kitas žaislų parduotuvėje. „Hypercharge: Unboxed“ kūrėjų „Digital Cybercherries“ sukelia tikrą nostalgiją, juolab kad su puikiai iš vaikystės žinomais filmukų personažais kovoji būdamas tarp kitų ikoninių vaikystės žaislų kaip beibleidai.

Žaidimas turi ir paprastą šaudymo režimą, tačiau kur kas smagesnis ir labiau vertinamas yra šaudymasis internete prieš kitus žmones. Daugiau nei prieš dvejus metus pasirodžiosio žaidimo įvertinimai yra puikūs. „Steam“ platformoje „Hypercharge“ įvertintas net 91 procentu. Pradinis žaidimo leidimas pasirodė dar prieš penkerius metus, tačiau pilna jo versija pasaulį „Switch“ ir kompiuteriams išvydo 2020-ųjų balandį. Tačiau didelio ažiotažo jis pradėjo sulaukti tik pastarosiomis savaitėmis.

"Hypercharge" nuotr./Hypercharge
"Hypercharge" nuotr./Hypercharge

Kaip virusas pastaruoju metu plinta ir vaizdo klipai iš žaidimo. Vienas tokių praeitą savaitgalį surinko net 13 mln. peržiūrų. Ši marketinginė strategija, skirta „Hypercharge“ reklamuoti kaip visiškai naują žaidimą, yra logiška žinant, kad internetinėse parduotuvėse žaidimas nerenka įspūdingo skaičiaus atsisiuntimų. Pasak „Steamcharts“, „Hypercharge“ vienu metu žaidžiančių žaidėjų rekordas nesiekia net tūkstančio.

Kol kas neaišku, ar žaidimo kūrėjai tikėjosi, kad „Hypercharge“ žmonės pradės girdėti praėjus daugiau nei dvejiems metams nuo pilnos jo versijos pasirodymo. Nepaisant to, ar ši marketinginė strategija buvo pasirinkta specialiai, ar tiesiog taip jau nutiko, „Digital Cybercherries“ teigimu vien per praeitą savaitę „Hypercharge“ naujienlaiškiui užsiregistravo daugiau nei 20 tūkst. žmonių. Prisiminus milijonus peržiūrų renkančius žaidimo vaizdo klipus, „Hypercharge“ kūrėjams didėjantis ažiotažas kelia daug vilčių.

"Ingenio Virtual" nuotr./Hypercharge
"Ingenio Virtual" nuotr./Hypercharge

Tas ažiotažas neaplenkė ir manęs. Nors „Hypercharge“ nėra tas žaidimas, prie kurio praleisčiau valandų valandas, užplūdus nostalgiškiems jausmams jį tikrai įsijungčiau. Dar prieš savaitę atrodė, kad „Hypercharge“ bus eilinė šaudyklė, tačiau dabar ji laisvai patenka į mano mėgstamiausių 2022 metų žaidimų sąrašą. Jeigu gandai pasitvirtins ir žaidimas pasirodys dar ir „Xbox Game Pass“ platformoje, dienos žaidėjų skaičiai turėtų pradėti augti žaibiškai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai