Nors paties „PUBG“ žaidimo populiarumas nesiekia tokių aukštumų kaip prieš keletą metų, jo vidinė ekonomika vis dar klesti. Per pastaruosius metus jų vidiniai žaidimo kosmetiniai pardavimai išaugo netgi 68%. Būtent jie buvo pagrindinis įmonės „Krafton“ augančios sėkmės faktorius – per šį ketvirtį jie pasiekė 407.8 mln. USD pardavimais.
„Krafton“ grynasis pelnas per ketvirtį viršijo 200 mln. USD. Tiesa, dar visai neseniai jie išleido mobilųjį žaidimą „Callisto Protocol“. Vis dėlto jis nebuvo sėkmingas projektas. Iš pradžių jie tikėjosi parduoti 5 milijonus šio žaidimo kopijų per pirmuosius metus. Po to jie savo lūkesčius drastiškai sumažino – iš 5 milijonų tikėjosi parduoti bent 2 miljonus kopijų.
Nors „PUBG“ ir toliau auga, kai kalbama apie pardavimus, žaidėjų skaičius nepastebėjo panašaus augimo. Žinoma, šis „Battle Royale“ žaidimas vis dar atrodo labai sveikai – vienu metu prie jo yra prisijungę 4 500 000 žmonių. Atsižvelgiant į išaugusią žanro konkurenciją, „PUBG“ puikiai atrodo.
Tiesa, didžiąja dalį pelno „Krafton“ planuoja investuoti į savo naują „NFT metaverse“. Panašaus pobūdžio projektai kitoms įmonėms nebuvo sėkmingi, bet vieno populiariausių žaidimo kūrėjai mano, kad gali įnešti naujovių šioje srityje. Į šį projektą „Krafton“ investavo jau 36.8 mln. USD.