Reperis „Snoop Dogg“ – jau ir „Call of Duty“ visatoje

„Snoop Dogg“ pastaruoju metu tikrai netinginiauja ir ne tik investuoja į žaidimų industriją, bet taip pat naudoja ir savo atvaizdą. Jau netrukus „Snoop Dogg“ modelį galėsime pamatyti lakstantį „Call of Duty: Warzone“, „Call of Duty Vanguard“ ir „Call of Duty: Mobile“ žaidimuose.
Snoop Dogg
Snoop Dogg

Praėjusiais metais „Activision: Blizzard“ į pasaulį išleido „Call of Duty Vanguard“ ir į Antrojo pasaulinio karo laikų šaudyklę integravo „Battle Royale“ žaidimo tipą, o 2019 metais į mobiliuosius telefonus atkeliavo ir antraštėje minėtas „Call of Duty: Mobile“. Nors kai kurie „Activision: Blizzard“ projektai turi didelių bėdų („Overwatch“ lyga, startuosianti už šešių savaičių, vis dar neturiu finansinių rėmėjų), „Call of Duty“ nėra vienas jų.

Viena iš geriausių galimybių monetizuoti žaidimą ir gauti dar daugiau pajamų yra vadinamieji „bundle“ paketai, kuriuos nusipirkus, žaidėjas gauna galimybę naudoti ginklų ar veikėjų modelius. Čia į sceną žengia visiems žinomas reperis ir verslininkas „Snoop Dogg“ (tikrasis vardas – Calvin Cordozar Broadus jaunesnysis). Šiandien buvo atskleisti pirmieji vaizdai, kaip gi „Snoop Dogg“ atrodys „Call of Duty: Warzone“ bei „Call of Duty: Vanguard“ ir „Call of Duty: Mobile“.

Taigi, jau nuo balandžio 1 dienos įsigijus atitinkamą „Operator Bundle“ gausite „Snoop Dogg“ ir specialų, „legendary“ tipo auksinį „SMG“ (trumpinys iš anglų kalbos – „submachine gun“).

Reperis pastaruoju metu aktyviai domisi ir esporto pasauliu, kadangi prisijungė prie „FaZe Clan“ kaip direktorių tarybos narys, o anksčiau, dar 2013 metais yra įgarsinęs ir veikėją „Call of Duty: Ghosts“ žaidime.

Jei esate „Call of Duty: Warzone“ bei „Call of Duty: Vanguard“ dar turite laiko atsinaujinti savo kompiuterį, „X Box“ ar „PlayStation“ konsolę mūsų partnerio „Topo centras“ tinklalapyje išsirinkę norimą prekę.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis