Reta „Pokemon“ korta buvo parduota už didžiulę sumą

Reta „Pokemon“ korta aukcione buvo parduota už šešiaženklę sumą. Ji tapo viena brangiausių kortų rinkoje
Pokemono Pikačiu paradas Japonijoje
Pokemono Pikačiu paradas Japonijoje / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Per pastaruosius keletą metų, „Pokemon“ kortų rinkoje buvo galima pastebėti išaugusį kiekį retų, aukštos kokybės žaidimo kortų iš ankstyvųjų jų dienų. Ši parduota korta atsiduria tarp vienų brangiausių rinkoje. „Heritage“ aukcione ji buvo parduota už 300 tūkst. JAV dolerių. Ši korta yra praminta ilgu klampinančiu pavadinimu: „Trophy Pikachu No. 3 Trainer Bronze Professional Sports Authenticator Trading Card Game NM-MT 8 (Media Factory, 1997) First Tournament Holo“.

"GameRant" nuotr./„Pokemon“ korta
"GameRant" nuotr./„Pokemon“ korta

Ši korta buvo viena iš keturių „Pikachu“ „trofėjinių“ kortų, kuriomis buvo apdovanoti keturi dalyviai, užėmę trečiąją vietą pirmame oficiliame „Pocket Monsters“ turnyre 1997 m. Chiba mieste, Japonijoje. „Trofėjinės“ kortos yra vienos rečiausių rinkoje ir jos buvo išduotos tik itin mažam kiekiui žmonių.

Šios konkrečios kortos pardavimas reiškia, kad kitas kortų kolekcionierius, kuris norės įsigyti tokią pačią retenybę, turės pakloti mažiausiai 300 tūkst. JAV dolerių. Dabar taip pat iškils ir No.1 bei No,2 „Trainer Pikachu trofėjinių“ kortų vertė.

„Pokemon“ kortos, už kurias žmonės kloja šešiaženkles sumas, nėra naujiena. Dar 2021 m. interneto įžymybė Loganas Paulas įsigijo „Pokemon“ kortą su „Pikachu“ atvaizdu už 5 mln. JAV dolerių. Ji ligi šiol išliko brangiausia „Pokemon“ korta. Antra brangiausia žaidimo korta buvo parduota už 420 tūkst. JAV dolerių 2022 m.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis