„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

„Steam“ keičia nuolaidų politiką – ar tai gera naujiena mums?

„Steam“ platforma ir jų nuolaidų žaidimams kampanijos įmonei sukrauna milijardus pajamų. Tikriausiai visi, žaidžiantys kompiuterinius žaidimus, yra nusipirkę ne po vieną norimą kopiją su didžiausiomis nuolaidomis. Tačiau „Steam“ keičia nuolaidų politiką – nebus didesnių nuolaidų nei 90 ir mažesnių nei 10 procentų nuo pirminės kainos.
Steam-sales-1
Steam išpardavimas dažnai pašiepiamas.

Taigi, jau nuo kovo pabaigos „Steam“ platforma pakeitė taisykles, kaip žaidimų kūrėjai ar platintojai gali nukainoti savo produkciją. Iš esmės, kaip jau ir minėta, nebus didesnių nuolaidų nei 90 ir mažesnių nei 10 procentų nuo pirminės kainos, pakeistos taisyklės „atšalimo laikotarpiui“ (kiek laiko turi praeiti, jei vėl norite žaidimą pardavinėti su nuolaida) bei dar kelios nuolaidų generavimo korekcijos. Nors iš pirmo žvilgsnio tai atrodo kaip nedideli administraciniai pakeitimai, tačiau į juos kiek labiau pasigilinus, paaiškėja nemažai įdomių ir svarbių dalykų.

Gali pasirodyti, kad tokiais pakeitimais „Valve“ nori apriboti nuolaidas ir galutinis pirkėjas, taigi ir aš pats, tik nukentės. Tačiau patys „Steam“ sako, kad šie pakeitimai yra tam, kad žaidimų kurėjai bei platintojai negalėtų manipuliuoti labai mažomis nuolaidomis bei negalėtų pastoviai skelbti labai didelių nuolaidų. Kodėl didelės nuolaidos yra blogai? Ogi pasirodo, kad buvo piktnaudžiaujančių esančia tvarka. Prieš išpardavimą kaina buvo pakeliama, o tuomet, esant akcijai pritaikoma didžiulė nuolaida. Jei nesakate žaidimo kainos nuolat, esate apgaunamas, nes skelbiama nuolaida tikrai nesiekia realios žaidimo kainos.

Konkrečios taisyklės atrodo štai taip:

  • Kai baigiasi nuolaidų kampanija, tam pačiam žaidimui naują kampaniją bus galima „paleisti“ tik po 28 dienų. Išimtis galioja tik vykstant sezoniniams „Steam“ išpardavimams.
  • Negalite dalyvauti sezono išpardavime 28 dienas nuo žaidimo išleidimo datos ar žaidimo kainos pakėlimo bet kokia valiuta.
  • Negalite bent 28 dienos pradėti jokios žaidimo nuolaidos akcijos, jei žaidimo kainą padidinote (galioja visoms valiutoms). Taigi, jokių greitų nuolaidų padidinus kainą ir negalite išskirti jokios rinkos.
  • Kai kampanija prasidėjo, nei pradinės kainos, nei nuolaidos dydžio keisti negalima.
  • Negali būti didesnių nuolaidų nei 90 ir mažesnių nei 10 procentų nuo pirminės kainos.

Reikia tik tikėtis, kad tokie pakeitimai padės apsaugoti žaidimų pirkėjus nuo lengvai, tačiau nesąžiningai pasipelnyti siekiančių vystytojų ar platintojų. Jei jums pavyks nusipirkti mėgstamą žaidimą su puikia nuolaida, rekomenduojame užsukti į Esporto namų partnerio „Topo centras“ tinklalapį ir išsirinkti naują stacionarų ar nešiojamą kompiuterį, kad žaistumėte be problemų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“