Viena iš pagrindinių priežasčių, kodėl Lietuva neturi konkurencingos CS:GO komandos pasaulyje – žiūrimumas. Puikų pavyzdį galime rasti „ESEA Main“ turnyre, kuriame varžosi vienintelė atstovė iš Lietuvos – „LastWind“. Pastaroji demonstruoja solidų žaidimą ir šiame sezone nukovė ne vieną stiprų varžovą. Vis dėlto, durdami pirštu į peržiūras, galime teigti, jog rungtynės, kurios būna transliuojamos „Twitch“ platformoje, – menkai kam įdomios. Vidutiniškai „LastWind“ penketuko kovas Europoje, tiesioginės transliacijos metu, stebi iki 100 žmonių. Toks susidomėjimas, itin, liūdina, kadangi galime daryti prielaidą, jog sporte rėmėjų investuoti pinigai dažniausiai priklauso nuo suinteresuotos auditorijos. Kitaip tariant nėra žiūrovų – nebus ir pinigų.
Tad kyla, klausimas ar lietuviams CS:GO disciplina nėra patraukli ir įdomi stebėti? Atsakymą rasti galime pažvelgę į 2022-iais savo veiklą pradėjusią „SD-Invicta“ organizaciją.
Pramoginio turinio kūrėjo – „Svarbeuse Dariti“ suburta ekipa tiesiog pasiglemžė lietuvių širdis. Vidutiniškai rungtynes, „Youtube“ kanale, tiesiogiai stebėdavo virš 1000 žmonių. Nors „SD-Invicta“ savo debiutiniame sezone, rezultatų prasme, kalnų nenuvertė, tačiau pasiekė žymiai svarbesnį dalyką: padarė produktą įdomų. Tai turėtų leisti pritraukti didesnius rėmėjus, kurių investuoti pinigai sporte dažniausiai koreliuoja su rezultatu.
Galima teigti, jog lietuviams CS:GO komandos stebėjimas – įdomus, tik reikia mokėti tai pateikti. Rinkoje atsiradusi – „SD-Invicta“ organizacija panašu, kad juda teisinga linkme ir ateityje turėtume išvysti prinokusius vaisius.