Sužinokite, ko galime tikėtis „PRESS START BY ROG“ esporto konferencijoje

Gruodžio 16 d. vyks pirmoji esporto konferencija Lietuvoje. Joje Jūsų laukia net 11 pokalbių su įvairių sričių esporto specialistais iš viso pasaulio. Kas yra šios konferencijos dalyviai? Kokių temų galima tikėtis?
„Press Start“ by ROG
„Press Start“ by ROG / 15min nuotr.

Konferencijos metu bus galima išvysti 4 užsienio specialistus. Italas Arcangelo Manfredonia, „Pro2Be“ esporto agentūros vadovas, dalinsis įspūdžiais apie agentūrų įtaką esporto plėtrai. Gabriel Causse, „Orlando Magic Gaming“ vadovas, kartu su „Panathinaikos eSports“ vadovu Praskevas Spoliopoulous, kalbės apie krepšinio komandų ir žaidėjų įsitraukimą į esportą. Tuo tarpu „FantasyExpo“ bendrasavininkas Krzysiek Stypulkowski palygins Lietuvos ir Lenkijos esporto infrastruktūrą bei kultūrinį požiūrį.

Aurelija Vaitkevičiūtė, tinklaraštininkė, „Topo centras“ produktų vadovė, pasidalins savo patirtimi dirbant su „GameOn“. Lietuvos esporto asociacijos atstovai Algirdas „ChosenOne“ Gricius, Gytautas Narkus bei Edvinas Eimontas pristatys, koks yra Lietuvos esporto vaidmuo tarptautiniame kontekste. Edgaras Stankevičius, Lietuvos futbolo federacijos generalinis sekretorius, papasakos apie LFF įsitraukimą į esportą.

Ramūnas Vyšniauskas atskleis, kodėl nusprendė pradėti veiklą esporte. Gediminas Tarasevičius, Lietuvos žaidimų kūrėjų asociacijos direktorius bei žaidimų studijos, „No Brake Games“ vadovas, informuos, kokia situacija tvyro Lietuvos kompiuterinių žaidimų rinkoje. Galiausiai, esporto komentatorius Laisvūnas Čekavičius bei esporto projektų vadovas Simonas Ruokis atskleis, kokia yra šiuolaikinė Lietuvos esporto būklė.

Konferenciją remia mūsų partneriai „ASUS ROG“ bei „Topo Centras“. Ją galėsite stebėti 15min.lt portale.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis