Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Švedų gigantas „NiP“ pristatė moterų CS:GO komandą

Viena žymiausių Švedijos esporto organizacijų „Ninjas in Pyjamas“ skelbia, jog po savo sparnu priima merginų CS:GO ekipą. Naujasis „NiP“ penketukas varžysis „ESL Impact“ antrajame sezone.
„Ninjas in Pyjamas“ moterų komanda
„Ninjas in Pyjamas“ moterų komanda / "ESL" nuotr.

Tiesa, komandoje žais vos viena švedė – Tilde „7licious“ Bystrom, kuri prie „nindzių“ jungiasi iš Danijos frančizės „Copenhagen Flames“. Kartu su „7licious“ iš Danijos atkeliauja ir jos buvusi komandos draugė, suomė Jennica „jenkon“ Sjogren. Likusios trys merginos perpirktos iš kitos švedų organizacijos „Godsent“. „NiP“ marškinėlius užsivilks dvi norvegės „pullox“ ir „Minnie“ bei vienintelė ne Skandinavijos regiono atstovė „ASTRA“ iš Prancūzijos.

„Ninjas in Pyjamas“ nuotr./„Ninjas in Pyjamas“ moterų komanda
„Ninjas in Pyjamas“ nuotr./„Ninjas in Pyjamas“ moterų komanda

„Godsent“ pagrindu žaidusi moterų CS:GO komanda nepateko į jau minėtos „ESL Impact“ lygos finalus Dalase, JAV praėjusį pavasarį, bet kvalifikavosi į „ESL Impact Valencia“, kur krito po grupių etapo. Dabar naujai suburta „NiP“ sudėtis jau rugsėjo 7-ąją stoja į kovą po vasaros pertraukos sugrįžtančioje lygoje. Čia, Europos regione, viso varžysis 8 CS:GO moterų ekipos iš kurių dvi pateks į „LAN“ finalus. Antrojo „ESL Impact“ sezono kulminacija įvyks lapkričio mėnesį Švedijos mieste Jonkopinge.

Visa naujosios „NiP“ moterų CS:GO komandos sudėtis:

Tilde "⁠7licious⁠" Byström

Jennica "⁠jenkon⁠" Sjögren

Thea "⁠pullox⁠" Evensen

Marita "⁠Minnie⁠" Siljan Sørensen

Mayline-Joy "⁠ASTRA⁠" Champliaud

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?