Artėjant „The Games Awards“, diskusijos, kam turėtų atitekti viską karūnojantis „Game of the Year“ titulas skamba vis dažniau, o ir kandidatai pakankamai stiprūs – „Deathloop“, „Resident Evil Village“ (mano nuomone ir nuskinsiantis visus laurus), „Psychonauts 2“, „Ratchet & Clank: Rift Apart“, „It Takes Two“ ir „Metroid Dead“.
Kaip ir minėta, geriausio mobiliojo žaidimo kategorija yra tik viena iš trisdešimties, tad šis faktas aiškiai parodo, kad bent jau kol kas šiai kategorijai dėmesio skiriama palyginus nedaug. Kitavertus „The Games Awards“ vedėjas Geoff Keighley interviu „thegamer.com“ teigė, kad mobilieji žaidimai šiais metais sulaukė išskirtinio dėmesio: „mes mušame naujus rekordus viename išties svarbiame „The Games Awards“ aspekte: kategorijoje, sulaukiančioje didžiausio skaičiaus balsų ir tai yra ne kas kita, kaip geriausias žaidimas mobiliųjų telefonų platformai“.
Panašu, kad mobiliųjų telefonų žaidimų rinka ir toliau stiprėja. Visų pirma, pats prietaisas yra labai lengvai prieinamas ir telefoną turi didžioji dalis labiau finansiškai pasiturinčio pasaulio gyventojų, kai konsolės, nešiojami ir stacionarūs kompiuteriai bei atskiri komponentai (geras pavyzdys – vaizdo plokštės) ne tik stipriai brango, bet kai kur net ir tapo neprieinamos dėl pandemijos sutrūkinėjus tiekimo grandinėms.
Žinoma, yra ir kita, gan paprasta priežastis – vis daugėjant žaidimus telefonu žaidžiančių žmonių, entuziastų ir fanų skaičius tik auga, tad natūralu, kad jų balsas anksčiau ar vėlia turi būti išgirstas. Be to, tokios esporto disciplinos kaip „PUBG Mobile“ ar žaidimai kaip „Genshin Impact“ ne tik kad išlaiko daugybę pastovių žaidėjų, bet ir kuria ištisas bendruomenes. Na ir trečia – jau seniai mobiliųjų telefonų žaidimai yra kur kas spalvingesni ir įdomesni nei tetris ar „gyvatėlė“.
Jei ieškote telefono ne tik skambučius, nuotraukoms ar socialiniams tinklams, užsukite ir į mūsų partnerio „Topo centras“ tinklalapį, kur rasite mobiliųjų telefonų visiems savo poreikiams patenkinti.