Šiomis dienomis ta pati taktika taikoma ir žaidimuose. BMW pirmą kartą į esportą žengė 2019 m. su Amerikos „Cloud9“ esporto organizacija. Bendradarbiavimas buvo sėkmingas, tad automobilių kompanija nusprendė remti dar keturias geriausias pasaulio esporto organizacijas.
„Mes esame reklamos profesionalai tradicinėje marketingo grupėje“ sake BMW atstovas Christophe Keonig. „Kai kalbame apie jaunesnę žmonių grupę, kaip Y kartą, mes turime tik dalinius atsakymus kaip juos pasiekti. Tada yra dar didesnė ir ateityje svarbesnė Z karta, šiai dienai mes neturime atsakymo kaip juos pasiekti. Esportas mums yra vienintelis kanalas kaip galėtume pasiekti šią grupę“.
Dauguma didžiausių kompanijų susidomėjo esportu, nes jis pasiekia sunkiausiai sudominamą žmonių grupę – jaunimą. Tačiau tokio dydžio esporto bendradarbiavimo susitarimus turi nedaug kompanijų. BMW bendradarbiaus su „G2 Esports“, „Cloud9“, „Fnatic“, „T1 Entertainment & Sports“ ir „FunPlus Pheonix“ – tai geriausios esporto organizacijos pasaulyje.
„Mes ilgai mokėmės ir stebėjome šias komandas“ sakė Christophe Keonig. „Mus labai sužavėjo jų profesionalumas ir komunikacija socialinės medijos kanaluose bei fanų virtualus ir fizinis įtraukimas į įvairias veiklas“.
BMW nėra svetimas ir įvairaus sporto rėmimas. Kompanija yra viena iš ilgalaikių partnerių golfo pirmenybėse PGA, taip pat jie varžosi įvairiame motosporte (dalyvauja ir iRacing serijoje, kuri priskiriama esportui). Tačiau šie bendradarbiavimo susitarimai leis pačioms esporto organizacijoms spręsti kaip jų prekinis ženklas bus pateiktas vartotojams.
„Mes nesirenkame to pačio kelio, kurį pritaikome įprastame sporte“ dalinosi Cristophe Keonig. „Didžioji dalis turinio nebus sukurta BMW. Jį kurs esporto komandos. Mums tai unikali galimybė, mes galėsime atsitraukti ir stebėti procesą. Mes pasitikime partneriais ir pasitikime, kad mūsų prekės ženklas bus puikiai atstovaujamas“.
Šis pasitikėjimas parodo kokį lygį esportas pasiekė paskutiniu metu. Nedaug prekinių ženklų žino, kaip pasiekti Z kartą. Kadangi esporto organizacijų fanai didžiaja dalimi ir sudaro šios kartos atstovai, tad remėjams tai yra puiki galimybė sužinoti, kaip pasiekti šią auditoriją.
„Paskutiniais metais įvyko dideli pasikeitimai esporto rinkoje: visuomenė priima žaidimus ir esportą“ sakė Carlos Rodriguez, „G2 Esports“ įkūrėjas ir vadovas. „Prekiniai ženklai žiūri į esportą ir žaidimus kaip į naujos formos pramogas, nėra geresnio būdo pasiekti jauną auditoriją, nei bendradarbiauti su esporto organizacijomis, kurios turi šiltą santykį su jaunimu“.
G2 rungtyniauja šešiose esporto disciplinose, pati populiariausia jų komanda yra „League of Legends“ žaidime. BMW sukirto rankomis su komandomis, kurios veiklą vykdo skirtingose šalyse. Šias esporto organizacijas vienija puikios „League of Legends“ komandos.
Vokietijoje veikianti G2 susikovė su Kinijos FPX „League of Legends“ pasaulio čempionato finale. Pietų Korėjos T1 turi daugiausiai pasaulio čempionato pergalių, Jungtinės Karalystės „Fnatic“ laimėjo pasaulio čempionatą pirmame sezone. „Cloud9“ yra sėkmingiausia Amerikos komanda tarptautinėje scenoje.
Būtent ilgalaikės dvikovos per daugelį metų „League of Legends“ žaidime ir yra dalis BMW kampanijos „United in Rivalry“ (Vieningi konkurencijoje vert.)
„League of Legends Pasaulio čempionatas bus labai smagus, mes pakelsime kovas tarp šių komandų į kitą lygį“ dalinosi Christophe Keonig. „Fanai kovos vieni prieš kitus, mes tai ir išnaudosime. Aktyviai dalinsimės šiomis kovomis ir komandų noru laimėti vienai prieš kita“.