Ciniškas atsakymas į klausimas būtų tas, kad sportininkų nuosprendis investuoti į esporta yra pagrįstas paprasta finansinės naudos galimybe. Esportas per pastarąjį dešimtmetį patyrė staigų augimą ir tapo pilnaverte industrija. Be to, esporto plėtra nerodo jokių sustojimo ženklų – prognozuojama, kad pasaulinės šios rinkos pajamos išaugs iki 1.62 mlrd. dolerių 2024 m. Esportas savo žiūrovų skaičiumi lenkia tokias lygas kaip MLB, NBA ar NHL. Kadangi esporto žiūrovų demografiją didžiąją dalį sudaro jaunimas, o tradicinių sporto šakų žiūrimumas tarp tų pačių demografinių rodiklių mažėja, galima teigti, kad sportininkai iš tikrųjų investuoja į viso sporto ateitį.
Tradicinio sporto pasaulio žmonės, investuodami į esportą, taip pat gali pasiūlyti puikią komunikacinę sklaidą. Nors jų finansinį indėlį gerokai nusveria institucinės investicijos, sportininkai dėka savo populiarumo sugeba pritraukti kur kas daugiau dėmesio. Tai leidžia esportui pasiekti tą auditoriją, kuri iš anksčiau nieko apie tai nebūtų girdėjusi. Tikriausiai dabartiniams esporto gerbėjams mažai ką reiškia, kad Michaelas Jordanas turi 26 mln. dolerių akcijas „Team Liquid“ organizacijoje, tačiau tai priverčia atkreipti dėmesį tų žmonių, kurie apskritai nenusimano apie esportą.
Nuolatinis į esportą investuojančių sporto įžymybių srautas turi būti sveikintinas. Jie geba šią industriją nukreipti teisinga kryptimi prestižo ir brandos požiūriu. Tačiau kaip tai atrodo praktiškai? Kokios yra pačių sporto organizacijų ambicijos ir tikslai investuojant į esportą? Apie tai sužinosite gruodžio 16 d. vykstančioje „PRESS START BY ROG“ esporto konferencijoje, kurioje šias temas aptars Lietuvos futbolo federacijos generalinis sekretorius Edgaras Stankevičius, „Orlando Magic Gaming“ vadovas Gabriel Causse bei „Panathinaikos eSports“ vadovas Praskevas Spoliopoulous.
Konferenciją remia „Topo Centras“, kuriame šiuo metu vyksta nuolaidos aukščiausio kalibro kompiuterinei technikai.