Dar vakar „EA Games“ paskelbė, kad nuo gegužės 1 dienos „battle royale“ šaudyklė „Apex Legends Mobile“ nebeveiks, kas yra nemažai staigmena, turint omenyje, kad mobiliųjų žaidimų rinka tik auga. Nuo gegužės 1 nebeveiks žaidime integruota parduotuvė, programėlės taip pat neberasite „Play Store“ bei „App Store“.
Priežastys, kurias nurodė žaidimą kūrė „Respawn“ ir platinę „EA Games“ skamba gan keistai. Teigiama, jog kompanijos didžiuojasi „Apex Legends Mobile“ ir laiko jį puikiu projektu, tačiau toliau sakoma, kad po gero starto žaidimas neatlaikė pačių kūrėjų iškeltos kartelės turiniui ir jo kokybei. Atrodo, kad kas kitas, jei ne patys kūrėjai atsakingi už turinio kokybę? Formuluotės ir teiginiai sunkiai suvokiami – panašu, kad tai tik gražus būdas užtušuoti nesėkmę.
„Apex Legends Mobile“ nesėkmė iškėlė rimtų klausimų ir dėl pačios „Apex Legends“ frančizės ateities, tačiau „Respawn“ teigė, kad mobiliosios versijos išjungimas neturi įtakos konsolės ir asmeninių kompiuterių versijos, o greitai sulauksime ir naujienų apie „Apex Legends“ ateitį.
Tačiau sumaištis čia nesibaigia. „EA Games“ per daug nesiskelbdama sustabdė ir „Battlefield Mobile“vystymą. Žaidiams turėjo tapti „Battlefield 2042“ tąsa mobiliojoje platformoje bei tapti dar vienu monetizacijos kanalu. Dar daugiau – buvo uždaryta ir prie projekto dirbusi „Industrial Toys“ kompanija. Nors „EA Games“ sako nesiejantys šių veiksmų su itin prastais „Battlefield 2042“ įvertinimais ir didžiuliu žaidėjų skaičius kritimu, nereikia būti genijumi, jog suprastum, kad tokio didelio projekto fiskalinė nesėkmė nulėmė tokius veiksmus.