Iniciatyva siekiama sukurti karjeros galimybes žaidimų ir esporto srityse moterims ir nebinarinių (angl. non-binary) lyties tapatybių asmenims. „WIBR“ skatins karjerą žiniasklaidos, rinkodaros, finansų, komercijos, teisės ir plėtros srityse. Profesionalai gali nemokamai užsiregistruoti, kad taptų platformos talentų fondo dalimi ir būtų matomi partnerių įmonių.
Projektas prasideda jau su gausiu atitinkamų partnerių sąrašu, įskaitant „Riot Games“, „Ubisoft“, „Globo“, „Omelete“, „Player1“, „Monster“, „Logitech“, „Miners GG“, „School of Rock“, „Rio2C“, „Final Level“, „Octagon Brasil“ ir „Beyond Films“.
Kaip partnerės, šios įmonės įsipareigoja teikti pirmenybę „WIBR“, ieškodamos talentų su žaidimais susijusiose pareigose. Platformą taip pat remia „MIBR“ partneriai, tokie kaip „1xBet“, bankas „Itaú“, kriptovaliutų įmonė „Bybit“ ir švietimo institutas „Senac“.
„MIBR“ generalinė direktorė Roberta Coelho teigė: „Gimėme ir užaugome girdėdami, kad žaidimai yra skirti berniukams. Tai kultūrinis įsitikinimas, kurį turime pakeisti. WIBR atvyksta padėti atlikti šį pokytį. Norime, kad daugiau merginų žiūrėtų į šią sritį kaip į karjeros galimybę, ir įmonių, kurios žiūrėtų į merginas kaip į gebančias puikiai dirbti šioje srityje.“
„MIBR“ tikisi, kad „WIBR“ per pirmuosius savo gyvavimo metus savo talentų fonde įtrauks apie 8000 profesionalų. Be platformos reklamavimo per savo turinį, „WIBR“ planuoja tai daryti remdamasi žiniasklaidos partneriais, tokiais kaip „Globo“ ir „Omelete Company“.
Coelho pridūrė: „Iki tol, kol atsirado WIBR, komandos ir prekių ženklai socialiniuose tinkluose, tokiuose kaip „Twitter“, neprofesionaliai ieškojo žaidimais ir esportu besidominčių moterų, savo sprendimus priimdami remdamiesi prietarais. WIBR sieks sukurti ryšio tinklą ir paskatinti moterų karjerą šioje sparčiai augančioje žaidimų aplinkoje.“