Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Ar Lietuvos įmonės yra linkusios remti esportą?

Įmonių partnerystės su esporto organizacijomis pasaulyje jau išgyvena naują etapą. Sunkiai su esportu siejami prekiniai ženklai vis dažniau praveria duris į šią didžiulę rinką. „G2 Esports“ neseniai nustebino savo nauja partneryste su drabužių gamintoju „Ralph Lauren“, o vos pernai jie susitarė su automobilių gamintoju „BMW“. O kokia situacija su esporto rėmimu yra Lietuvoje? Ar įmonės atranda partnerių šioje rinkoje?
Esportas
Esportas / 123RF.com nuotr.

Dėl pandemijos nutraukus didžiąją dalį žaidimų renginių labai suaktyvėjo lietuviškų turnyrų organizatoriai, kurie suteikdavo progą žaidėjams dažniau pasikauti dėl prizų. Studentiškiems turnyrams, tokiems kaip „InfoShow Lan Party“, „MIDI“ ar „MRUSA Gaming“ prizus steigė ar kitaip prie jų įvykimo prisidėjo tiek technologijų kompanijos („TeleSoftas“, „TransUnion“), tiek pramogų vieta „VR Arena“.

Žiūrint ne į studentiškus renginius, prie 15min Esports namai organizuoto įmonių turnyro „Elite Build“ prizų prisidėjo taip pat nemažai įmonių. „CULT“ energetinis gėrimas, „AJ šokoladas“, „Topo Centras“ ir „OMEN“ įsteigė laimėtojams prizus ir prisidėjo, kad turnyras apskritai įvyktų. „Topo Centro“ ir „OMEN“ prizais taip pat buvo apdovanoti „CS:GO Schools Challenge“ taurės ir „Amber Clutch“ lygos laimėtojai.

Komandų rėmimo atžvilgiu įmonės nėra tokios aktyvios, bet vėlgi čia aktyvumą rodo „Topo Centras“. Būtent jie prisideda prie „Iron Wolves“ komandos sėkmingo žaidimo ir leidžia kurti įdomesnį turinį. Iš kitos pusės, „Timechasers“ organizacija neseniai nutraukė savo veiklą būtent dėl finansų trūkumo. Buvo kalbama, kad komandai trūksta rėmėjų, nors organizacija rinko neblogus peržiūrų skaičius ir buvo ganėtinai plačiai žinoma.

Taigi, iš apžvelgtų pavyzdžių galima teigti, kad Lietuvos įmonių, remiančių esporto turnyrus ir komandas, skaičius nėra didelis ir jas vis dar reikia labai plačiai šviesti apie šią milijardo vertės industriją, kuri ganėtinai stipriai ir toliau plečiasi. Visgi esami partneriai leidžia esportui plėstis, o didėjant apie tai žinančių žmonių bazei galimai ateityje pamatysime ir labiau netradicinių įmonių įėjimą į esportą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos