„Ubisoft“ nėra naujokė „online“ šaudyklėse – „Rainbow Six Siege“ yra ko gero vienas sėkmingiausių jų žaidimų. Naujasis „Ubisoft“ bandymas, „Project Q“, yra apibūdinamas kaip „trečiojo asmens kovų arena“ (angl. third-person battle arena), kuris yra įkvėptas „Fortnite“.
Neseniai buvo išsiųsti pakvietimai sudalyvauti uždarame žaidimo testavime. Pakvietime „Project Q“ apibrėžia kaip „inovatyvų ir modernų kovų arenos PvP žaidimą“. Pačiame teste buvo galima pasirinkti iš dviejų žaidimo režimų. Pirmasis vadinasi „Showdown“ (liet. susidūrimas). Tai yra nedidelės apimties kovų arenos patirtis, kurioje dalyvauja keturios komandos po du žaidėjus. Laimi ta komanda, kuri išgyvena iki pat pabaigos. Antrasis režimas vadinasi „Battle Zone“ (liet. mūšio zona). Jame dvi komandos, sudarytos iš keturių žaidėjų, kovoja dėl kontrolinių taškų išlaikymo.
„Project Q“ žaidimo mechaniką apima mišinys tarp „Fortnite“ trečiojo asmens šaudymo bei unikalių „įgūdžių“ mechanikos. Žaidėjai taip pat turės progą pagražinti savo personažą su įvairiais „skinais“. Nors tiek šaudymo, tiek judėjimo mechanikas „Project Q“ perima iš „Fortnite“, esminis skirtumas tarp šių dviejų žaidimų yra tas, kad naujasis „Ubisoft“ projektas nėra „battle royale“ žanro žaidimas.
Vietoj to, kad žaidėjai rinktų ginklus ir grobį, jie turės pasirinkti tris „Wonders“ (liet. stebuklus), kuriuos žaisdami pavieniui atsirakins. Kiekvienas „wonder“ turi unikalų panaudojimo būdą. „Wonders“ yra tipologizuoti į keturias kategorijas – žalos (angl. damage), kontrolės (angl. control), pagalbos (angl. support) bei mobilumo (angl. mobility). Kiekvienas „wonder“ (įskaitant ir „žalos“, t.y. ginklus) turi „cooldown“ periodą. Tai reiškia, kad žaidėjai privalės strategiškai apgalvoti, kada galės smogti savo varžovui.
Ar šis naujas žaidimas tėra „Fornite“ alternatyva, bręstantis konkurentas, ar vis dėlto inovatyvus šaudyklės žanro žaidimas?