Gerbėjų duomenys jau yra didesni už amerikietiškojo futbolo ir regbio kartu sudėjus. Be to, šie skaičiai per 2020 metus gali išaugti iki 600 mln.
Jau dabar kai kurie esporto turnyrai piniginiais prizais lenkia tradicinio sporto milžinus. Pavyzdžiui, „Fortnite“ pasaulio čempionato nugalėtojui įteiktas 3 mln. dolerių čekis yra didesnis už prizą, atitenkantį prestiziškiausio teniso turnyro – Vimbldono – čempionui.
Jeigu esportas toliau augs tokiu greičiu, šios rinkos vertė per kitus trejus metus gali šoktelėti iki 2,3 mlrd. dolerių.
Neįtikėtinai auga ir profesionalių esporto žaidėjų skaičius – nuo 1998-ųjų šis kasmet padidėja vidutiniškai 43 procentais.
„Esportas yra tikras fenomenas, į pasaulį atvykęs su trenksmu. Į jį vis daugiau dėmesio pradeda kreipti ir žiniasklaida, tačiau jo greitas augimas esporto bendruomenei yra senos žinios“, – teigė „Green Man Gaming“ direktorius Ianas McGregoras.
„Ši rinka pritraukia vis daugiau žaidėjų, komandų, fanų ir rėmėjų, užpildo vis didesnes arenas, o žiūrovų skaičiai internetinėse platformose auga tiesiog stulbinančiu greičiu. Esportas tampa vis didesniu varžovu tradicinio sporto franšizėm.“