Dėl koronaviruso išaugusių transliacijų platformų akivaizdoje – visiškas „Mixer“ sąstingis

Prieš kelias dienas pasirodę domenys parodė, kiek, palyginus su praėjusiais metais, išaugo transliacijų platformų populiarumas. Nors karantino metu beveik visos platformos pademonstravo įspūdingą šuolį, viena taip ir liko stovėti vietoje.
„Mixer“ ir „Twitch“
„Mixer“ ir „Twitch“

Prasidėjus pasaulinei pandemijai, kompiuteriniai žaidimai ir su jais susijęs turinys pradėjo mušti rekordus. Todėl nenuostabu, jog augo ir transliacijų platformos.

Neseniai pasirodęs „StreamElements“ pranešimas palygino 2019-ųjų ir 2020-ųjų balandžio mėnesių statistiką transliacijų platformose. Nors beveik viso populiariausios platformos pademonstravo daugiau nei 2 kartus padidėjusią žiūrėtų valandų statistiką, vienas iš dramblių kambaryje – „Microsoft“ priklausantis „Mixer“ – nė kiek nepasijudino.

Transliacijų platformų augimas
Transliacijų platformų augimas

Kol visa industrija išaugo du kartus, „Mixer“ statistika padidėjo niekingomis dviejomis dešimtosiomis (0,2) procento.

Panašu, kad sutartys su tokiais garsiais vardais kaip „Ninja“ ir „Shroud“ platformai nė kiek nepadėjo.

Visgi reikia pripažinti, jog „Mixer“ yra transliavimo platformų autsaideris. „Facebook“ ir „Youtube“ jau turėjo milžiniškas auditorijas, kurias gali įtraukti ir į žaidimų pasaulį, o „Twitch“ tebeišlieka dominuojančia šios industrijos jėga. „Mixer“ taip pat susiduria su sistemos problemomis, apie kurias soc. tinkluose dažnai kuriami anekdotai.

Turint omenyje tokį industrijos augimą, „Mixer“ ateitis kol kas neatrodo itin šviesi, ypač kai kitos platformos jau pradėjo pasirašinėti išskirtines sutartis su, pavyzdžiui, žaidimų kūrėjais. Kaip antai „Youtube“ sutartis su „Activision-Blizzard“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis