2019-ieji „Dota 2“ buvo tikrai geri. Pasaulio čempionate – „The International“ – vėl buvo pamuštas prizinio fondo (daugiau nei 34 mln. dolerių) rekordas, o kovą po trejų metų pertraukos didžiausias vienu metu prisijungusių žaidėjų skaičius vėl perkopė 1 mln. ribą.
Visgi 2020-uosius žaidimo kūrėjai „Valve“ turėtų pasitikti niūriokos nuotaikos, nes per pastarąsias 30 dienų vidutinis žaidėjų skaičius krito iki 383 tūkstančių, o daugiausiai vienu metu prisijungusių žmonių – iki 627 tūkst. Tai blogiausia žaidimo statistika nuo 2013 metų.
Pastaruosius trejus metus „Valve“ sekėsi pritraukti naujus ir išsaugoti senus žaidėjus nuolatiniais atnaujinimais ir naujų veikėjų pristatymais. Nuo 2017-ųjų iki dabar vidutinis žaidėjų skaičius siekė 480 tūkst., tačiau nors tai ir yra didelis skaičius, pastovūs žaidėjų svyravimai turėtų neraminti.
Visai kitokios „Valve“ nuotaikos turėtų vyrauti „Counter Strike: Global Offensive“ stovykloje. Anot „SteamCharts“, žaidimas išgyvena savotišką atgimimą, o per pastarąsias 30 dienų didžiausias vidutinis žaidėjų skaičius pasiekė rekordinį 471 tūkst.
Prie to prisidėti galėjo kelios priežastys: naujausias atnaujinimas „Shattered Web“, šventinio laikotarpio atostogos ir, žinoma, 2018-ųjų gale įtvirtintas nemokamo žaidimo modelis.