Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Esporto arena keičia savo prekinį ženklą – tampa „GG arena“

2021 metų rugpjūčio mėnesį duris atvėrusi „Cyber X“ esporto arena, nepraėjus nei metams nuo atidarymo pakeitė ne tik pavadinimą, bet ir visą prekinį ženklą.
Epizodas iš „Amber Clutch“ finalo
GG arena / Ernestos Čičiurkaitės / 15min nuotr.

„Cyber X“ yra rusų sukurtas prekinis ženklas, tad Rusijai pradėjus karą su Ukraina, buvęs sunkiaatletis, verslininkas Ramūnas Vyšniaukas priėmė sprendimą kuo greičiau atsiriboti nuo „Cyber X“franšizės, nes yra griežtai nusistatęs prieš vykstantį karą ir palaiko Ukrainą. 2022 metų balandžio 12 dieną esporto arena duris klientams atvėrė jau kaip „GG arena“ ir laukia visų elektroninio sporto entuziastų.

GG Arena
GG Arena

Sprendimas buvo priimtas iškart, kai prasidėjo kato veiksmai, tačiau procesas šiek tiek užtruko, kadangi nutraukti teko ne tik franšizę, bet ir atsiriboti nuo vieno iš akcininkų, Rusijos federacijos piliečio. Juridiniai darbai užtruko ilgiau nei mėnesį. Visa informacija, įrodanti, kad„GG Arena“ nėra susijusi verslo ryšiais su Rusija jau yra viešai pasiekiama.

Naująjį lietuviško prekinio ženklo pavadinimą sugalvoti padėjo visi arenos pasekėjai bei klientai. „GG“ trumpinys išsiverčia į anglišką posakį „Good Game“, (lietuviškai „geras žaidimas“) kuris esporto pasaulyje turi svarbią reikšmę ir yra labai dažnai naudojamas pasibaigus mačui.

„GG arenos“ tikslas – ne tik atidaryti kuo daugiau esporto arenų, bet ir populiarinti patį esportą Lietuvoje ir paneigti mitą, kad tai tik jokios vertės neturintis laiko švaistymas. Artimiausiu metu turi startuos Cyber akademija, „GG arena“ renka ir savo „Counter Strike: Global Offensice“ komandą, mezgasi bendradarbiavimas su švietimo ir mokslo įstaigomis. Daug dėmesio bus skiriama ne tik „PC“ disciplinoms, bet ir konsolėms žaidimams, tokiems kaip „FIFA“, „NBA2k“ bei „F1“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug