Esportas ir kompiuteriniai žaidimai pastaraisiais metais tarytum transformavosi iš gyvybingos nišos į vieną pagrindinių pramogų formų.
Prie šio žaibiško augimo prisidėjo ir garsenybės, ir esporto pripažinimas žiniasklaidoje, ir tokie nauji žaidimai kaip „Fortnite“ bei aplink jį besisukusios istorijos, kaip antai Kyle’o „Bugha“ Giersdorfo pasaulio čempionate iškovoti 3 milijonai dolerių.
„Business Insider“ priklausančios „Insider Intelligence“ duomenimis, esporto žiūrovų auditorija 2023 metais turėtų pasiekti 646 milijonus. Tai reikštų, kad per šešerių metų laikotarpį esporto fanų skaičius būtų išaugęs net beveik du kartus, nes 2017-aisiais šis skaičius siekė 335 mln.
Didžiausios esporto organizacijos savo verte taip pat jau vejasi arba lenkia tokias tradicinio sporto lygas kaip NHL ar MLB. Tiesa, skirtingai nei šių lygų komandos, esporto organizacijos dažnai apjungia kelias žaidimų disciplinas, taip pat daug investuoja į turinio kūrimą tokiose platformose kaip „Youtube“ ar „Twitch“.