Ataskaitoje, kurioje lyginamas 2017–2022 m. žiūrimumas, nustatyta, kad esporto žiūrėtų valandų skaičius išaugo nuo 966 mln. valandų 2017 m. iki 2,8 mlrd. valandų 2022 m. (neįskaitant Kinijos žiūrimumo) – tai yra maždaug 300% šuolis.
Svarbu pabrėžti tai, kad „Esports Charts“ neseka Kinijos esporto transliacijų žiūrimumo dėl sudėtingos prieigos prie duomenų. Tad ši statistika neatspindi viso globalaus masto esporto pasiekiamumo, kadangi Kinijos esporto rinka yra viena didžiausių pasaulyje, ypač tokiose populiariose disciplinose kaip „League of Legends“.
Nuo 2021 m. iki 2022 m. esporto žiūrėjimo valandų skaičius sumažėjo 6%. Anot „Esports Charts“, to priežastis yra Indijoje priimtas nuosprendis uždrausti nemažą dalį populiarių esporto disciplinų. Visgi ši situacija gali pasikeisti, kadangi Indija nusprendė atšaukti draudimą „PUBG: Battlegrounds Mobile“ žaidimui.
Mobiliųjų telefonų esporto žiūrimumas sparčiai išaugo ir tapo viena iš pagrindinių esporto masinio populiarumo priežasčių – 2017 m. mobilaus esporto žiūrimumą sudarė vos 0.5% visų esporto disciplinų žiūrimumo valandų, o 2021 m. šis skaičius išaugo iki 28%.
Mobilusis esportas tapo ypač populiarus Pietryčių Azijoje. Pavyzdžiui, Indonezijoje per pastaruosius trejus metus mobiliojo esporto auditorija išaugo 5–6 kartus – daugiausia dėl „Mobile Legends: Bang Bang“ žaidimo.
Trys populiariausios esporto disciplinos pasaulyje išlieka „League of Legends“, „CS:GO“ ir „DOTA 2“. Visgi angliškos šių žaidimų transliacijos savo žiūrimumu išaugo tik 13%. Tai reiškia, kad prie esporto masinio populiarumo svariai prisideda ir transliacijos kitomis kalbomis.