Europos Sąjungos įstatymų leidžiamoji institucija rezoliuciją priėmė didžiule balsų persvara – 560 parlamentarai balsavo už, 34 balsavo prieš ir 16 susilaikė. Europos Parlamento rezoliucijoje pripažįstama esporto ir kompiuterinių žaidimų pramonės ekonominė ir kultūrinė vertė Europoje. Joje pritariama ilgalaikės Europos kompiuterinių žaidimų strategijos, kurioje atsižvelgiama į esportą ir kuri remiasi esamomis nacionalinėmis strategijomis, kūrimui.
Pati rezoliucija nėra įpareigojanti, tačiau Europos Komisijos – ES vykdomosios institucijos – atstovas per parlamento sesiją išreiškė ketinimą imtis veiksmų įgyvendinti šią iniciatyvą.
Dabar ES įstatymų leidėjai spręs, kaip įgyvendinti šią rezoliuciją, kuri vėliau sudarys bendrą ES strategiją dėl esporto ir žaidimų pramonės plėtros.
Sėkmingas rezoliucijos priėmimas yra didelis Europos esporto ir žaidimų pramonės laimėjimas – tiek pripažinimo, tiek finansiniu požiūriu. Tikėtina, kad šių sričių įmonės turės galimybę gauti ES finansavimą ir paramą, kai bus parengta strategija.
Rezoliucijos tekstas patvirtino ES poziciją, kad esportas ir sportas yra skirtingi sektoriai, dėl to, kad esporto žaidimai priklauso privačioms įmonėms, turinčioms intelektinės nuosavybės teises.
Tačiau rezoliucijoje pripažįstama esporto ir žaidimų pramonės komercinė vertė ir augimo bei inovacijų potencialas. Tekste Komisijos prašoma parengti chartiją, kuria būtų skatinamos Europos vertybės esporto varžybose, apsvarstyti galimybę sukurti Šengeno masto esporto vizą, taip pat pabrėžiama esporto nauda švietimui ir gerovei.
Vienas pagrindinių rezoliucijos iniciatorių buvo Europos Parlamento narys prancūzas Laurence'as Farrengas, atstovaujantis frakcijai „Atnaujinkime Europą“.