FIBA ir NBA 2K lygos partnerystė sieks revoliucionizuoti esportą

Žaidimų kūrėjas 2K, Tarptautinė krepšinio federacija (FIBA) ir NBA 2K lyga užsitikrino daugiametę partnerystę, kad sustiprintų savo esporto sistemą.
FIBA ir NBA 2K
FIBA ir NBA 2K / FIBA nuotr.

Ši partnerystė leis varžytis nacionalinėms rinktinėms „NBA 2K“ turnyruose. Taip pat bendradarbiavimu siekiama padėti atpažinti regioninius talentus; sudaryti galimybes eFIBA dalyviams patekti į NBA 2K lygos turnyrus, sukurti nacionalinių rinktinių varžybų struktūrą.

FIBA kasmet organizuos regioninius esporto renginius ir pasaulio čempionatą. Šiame čempionate dalyvaus komandos iš Europos, Azijos ir Okeanijos, Afrikos bei Šiaurės ir Pietų Amerikos. FIBA taip pat pradės bendradarbiauti su esporto konglomeratu „ESL FACEIT Group“. Tai reiškia, kad vieni geriausių turnyrų organizuotojų pasaulyje prisidės prie krepšinio esporto plėtros.

Per partnerystę FIBA ​​siekia padėti nacionalinėms krepšinio federacijoms patekti į esporto ekosistemą. Tai apima nacionalinių komandų palaikymą, siekiant paskatinti dalyvavimą naujose varžybose. Nacionalinės krepšinio federacijos nėra visiškos naujokės esporto srityje. 2021 m. „FIBA ​​Esports Open“ varžybose dalyvavo 60 nacionalinių rinktinių.

Krepšinio esportas Azijos Olimpinėse žaidynėse
Krepšinio esportas Azijos Olimpinėse žaidynėse

Didelį federacijos postūmį į esportą ir sustiprintą integraciją į NBA 2K lėmė nauja gerbėjų įtraukimo strategija. FIBA pareiškė, kad šiuo žingsniu jie siekia taikytis į Z kartos auditoriją, taip auginant pasaulinę krepšinio auditoriją.

2018 m. susikūrusi NBA 2K lyga yra didžiausia krepšinio esporto lyga pasaulyje. Šiuo metu joje žaidžia 25 komandos – nuo NBA komandų esporto padalinių iki „tradicinių“ esporto organizacijų kaip „Gen G“ ar „DUX Gaming“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis