„Fortnite“ ir „CS:GO“ pabaiga? „Valorant“ gerina rekordus nuo pat pirmos dienos

Naujai startavusi „Valorant“ žaidimo beta versija gerina rekordus. Vakar buvo pagerintas „Fortnite“ pasaulio čempionato rekordas. "Fortnite“ stebėjo 1,69 mln. žmonių, kai tuo tarpu „Valorant“ stebėjo 1,7 mln. žiūrovų. Įsijungus gyvas transliacijas kiekvienas turi galimybę gauti „Valorant“ beta versijos raktą, kuris leistų jiems išbandyti žaidimą patiems.
„Valorant“
„Valorant“

Balandžio 7 dieną startavo naujojo „Riot Games“ kūrėjų žaidimas „VALORANT“. Norint žaisti šį žaidimą, privaloma turėti beta stadijos raktą. Žiūrovai, stebėdami „Riot Games“ atrinktus turinio kūrėjus, galėjo gauti asmeninį betą raktą, kuris leistų jiems prisijungti prie beta versijos ir patiems išbandyti šį žaidimą.

Šią dieną buvo užfiksuotas ankstesnis rekordas – 1,7 mln. žiūrovų vienu metu stebėjo „Valorant“ transliacijas. Daugiausia dėmesio susilaukė „Summit1g“ su 200 tūkst. žiūrovų, „TimTheTatman“ virš 100 tūkst. žiūrovų, buvęs „Overwatch“ profesionalas „xQc“ pritraukė 80 tūkst. žiūrovų į savo transliaciją.

Įvairūs šaltiniai teigia, kad turinio kūrėjams nebuvo mokama už transliacijas, jie tai darė savo noru. Dažniausiai išleidus naują žaidimą, kompanijos renkasi reklamą ir užsakytas transliacijas, šiuo atveju „Riot Games“ pasirinko kitokį reklamos modelį, žiūrovai turi stebėti transliacijas, kad jiems būtų suteikta galimybė išbandyti daugelio pamėgtą „Valorant“.

Dėl pakilusio žaidėjų kiekio „Riot Games“ kompanija pranešė, kad yra priversta sustabdyti raktų dalybas, nes jų serveriai stringa dėl papildomos apkrovos.

Sėkmingai startavęs „Valorant“ aplenkė „Fortnite“ žiūrovų rekordą. „Fortnite“ pasaulio čempionatą stebėjo 1,69 mln. žiūrovų. Pirmoje vietoje puikuojasi „League of Legends“ su 1,74 mln. žiūrovų.

Abu žaidimai sukurti tos pačios kompanijos „Riot Games“. Tai pirmasis bandymas sukurti pirmojo asmens šaudyklę.

Spręsti apie galutinę žaidimo versiją dar anksti, nes ji pasaulį išvys šių metų vasarą. Profesionalų bendruomenė negaili teigiamų komentarų šiam žaidimui.

Taip pat „Twitch“ platforma pasiekė naują rekordą. „Valorant“ ir kitas transliacijas vienu metu žiūrėjo net 4 mln. žmonių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis