Prieš įkuriant G2 organizaciją, „Ocelote“ buvo profesionalus „World of Warcraft“ ir „League of Legends“ žaidėjas. Dabar jo vadovaujama organizacija turi komandas „LoL“, „Valorant“ ir CS:GO žaidimuose.
Tačiau lygindamas pastarąsias dvi disciplinas ispanas pateikė kelias priežastis, kodėl „Valorant“ po kurio laiko absoliučiai nustums CS:GO į šalį.
Pasak jo, jeigu būtų priverstas lažintis, ar „Valorant“ populiarumu pranoks pagrindinį konkurentą, jis visą savo turtą patikėtų pirmosios disciplinos sėkmei. To priežastis – CS:GO žaidimo istorijos stygius ir nenoras keistis.
„Žaidimas nėra tiesiog žaidimas. Labai svarbu tai, kokią istoriją jis turi ir kaip ją vysto, – specialiame interviu su ESPN kalbėjo „Ocelote“. – „Valorant“ turi daug veikėjų su skirtingais pasakojimais ir kiekvienas jų žaidėjus traukia dėl skirtingų priežasčių. Žmonės iš prigimties yra labai empatiški, todėl norime geriau pažinoti žaidimų veikėjus.“
„Ocelote“ pažymėjo, jog „Riot Games“ su šiuo žaidimu nuėjo taip toli, jog kiekvienas „Valorant“ agentas „Spotify“ platformoje turi savo muzikos grojaraštį.
Visos šios smulkios detalės, anot ispano, „Valorant“ padės ne tik įveikti CS:GO, bet jį visiškai sutriuškinti.
„Pagal žaidėjų skaičius „Valorant“ turėtų sunaikinti CS:GO, nes pastarajame žaidime traukia tik mechanikos. O aš CS:GO myliu iki mirties.“
Labiausiai „Ocelote“ išskiria CS:GO nenorėjimą keistis. Nors žaidimo mechanika ilgą laiką neturėjo konkurentų, G2 vadovas pabrėžia, kad, pavyzdžiui, nuolatiniai „League of Legends“ atnaujinimai padeda išsaugoti žaidėjus. Toks polinkis nuolat keistis ir jį sekantis istorijos kūrimas „Ocelote“ skatina neabejoti „Valorant“ triumfu prieš CS:GO.