Gerda Bieliauskaitė pasidalino įspūdžiais apie savo karjerą, svajones, ateitį

Gerda Bieliauskaitė yra populiari socialinių tinklų kūrėja - „YouTube“ ir „Instagram“ platformose ji turi daugiau nei 50 tūkst, o „TikTok“ platformoje daugiau nei 120 tūkst. sekėjų. Pasikalbėjome su Gerda apie jos karjeros raidą, nuo vaizdo įrašų iki muzikos kūrimo, įkvėpimo šaltinius, ateities lūkesčius ir planus.
Gerda Bieliauskaitė
Gerda Bieliauskaitė / Gerdos Bieliauskaitės asmeninis archyvas

Kodėl nusprendei kurti „Facebok Liveus“ ir po to pereiti į YouTube?

Kai aš buvau jaunesnė, „Facebook“ buvo labai populiarus tarp jaunimo. Aš visą laiką norėjau būti „Youtuberė“. Tik iš pradžių man reikėjo užsiauginti reguliarią auditoriją. Todėl nusprendžiau pradėti nuo „Facebook“, nes ten buvo lengva prisitraukti naujų sekėjų, kurie po to žiūrėtų mano vaizdo įrašus „YouTube“.

Ar turėjai kokių įkvėpiančių kūrėjų?

Dažniausiai žiūrėdavau merginas kūrėjas. Visgi mano mėgstamiausi buvo Shane Dawson, Trisha Paytas. Žiūrėdavau labai daug amerikiečių. Bandžiau atkartoti jų turinio formą – taip pat pasakodavau savo gyvenimo istorijas panašiu būdu.

Kaip pasikeitė Tavo gyvenimas staiga išpopuliarėjus? Kaip į tai reagavo tėvai?

Tėvai reagavo skeptiškai, ypač seneliai, nes jie nesuprato, kas čia vyksta. Tėtis labiausiai priėmė mano veiklą – sakė, jei tai patinka, tai ir toliau daryk. Visgi dabar jau visi priprato prie tokios mano veiklos, patys kartais pažiūri mano turinį. Aš pati niekad nenorėjau išpopuliarėti iki tokio lygio kaip dabar. Jau po kelių metų mano karjeros, žmonės pradėdavo prieidinėti gatvėje, prašyti nuotraukų. Tai kėlė lengvą šoką.


Pilną interviu stebėkite čia:

VIDEO: Interviu su Gerda Bieliauskaite - Karjera, Svajonės, Ateitis

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis