Vienintelė problema tik ta, jog antroji Žemė jau turi savo apsiginklavusią populiaciją, kuri savo namų be kovos neužleis. Karas dėl vietos ir yra šio žaidimo pagrindas.
Būdami dvikojo puolamojo roboto pilotais, „BE-A Walker“ žaidėjai turi nukauti vietinius gyventojus ir apsaugoti savo bendražygus kolonistus. Priešininkus čia reikia šaudyti, trypti ir sprogdinti.
„BE-A Walker“ kūrėjų „Tequilabyte Studio“ teigimu, moraliai atgrasaus žaidimo žaidėjai galės pasirinkti, ar vykdyti žiaurių vadų nurodymus, ar padėti vietiniams gyventojams.
Negana to, pats žaidimas tikrai nėra lengvas. Tam, kad galėtum eiti į priekį, kol į tave skrieja priešininkų strėlės ir ietys, reikia preciziškai tiksliai spaudyti mygtukus.
„BE-A Walker“ – išties išskirtinis žaidimas su netradiciniu scenarijumi. Visgi rizikinga tematika žaidimui gali ir neleisti įgyvendinti kūrėjų užsibrėžtų tikslų.