2019-aisiais „Fortnite“ kūrėjams iš viso uždirbo 1,8 milijardo dolerių. Nepaisant to, jog, palyginus su 2018 metais (2,4 mlrd. dolerių), žaidimo pajamos sumažėjo net 25 procentais, jis vis tiek išsaugojo vietą pirmoje šio sąrašo vietoje.
„Superdata“, dukterinė „Nielsen“ kompanija, stebinti kompiuterinių žaidimų rinką, šį „Fortnite“ smuktelėjimą pavadino „stabilizacija“ po kosminio šuolio į viršų pastaraisiais metais.
Vieno milijardo ribą pernai perkopė ir „Pokemon Go“ žaidimas, kūrėjams uždirbęs 1,4 mlrd. dolerių. Apskritai, žaidėjų išlaidos nemokamuose žaidimuose sudarė net 80 procentų visų kompiuterinių žaidimų sugeneruotų pajamų.
Mokamų žaidimų pasaulyje geriausiai pasirodė „FIFA 19“, uždirbęs 786 mln. dolerių. Antroje vietoje – „Call of Duty: Modern Warfare“ (645 mln.), trečioje – GTA V (595 mln.).
Rugsėjį išleistas „FIFA 20“ per pakankamai trumpą laiką sugeneravo 504 mln. dolerių pajamų.
Iš viso išlaidos mokamiems žaidimams sudarė 18,9 mlrd. dolerių – penkiais procentais mažiau nei 2018-aisiais.