„Fortnite“ iš visų savo konkurentų išsiskiria tuo, kad nuolat išleidžia naujų „skinų“ bendradarbiaujant su žymiais popkultūros ar sporto elementais – šiame žaidime galima įsigyti tiek NFL, tiek „Naruto“ personažų. Šįsyk „Epic Games“ bendradarbiauja su WWE ir reklamuoja viena svarbiausių jų metinių renginių – „SummerSlam“.
Iki „SummerSlam“ turnyro liko vos kelios dienos. Ko gero įdomiausios renginio kovos vyks tarp Logano Paulo ir „The Miz“, Bianca Belair ir Becky Lynch dėl „RAW“ moterų čempionato titulo bei tarp Brocko Lesnaro ir Romano Reignso dėl WWE visuotinio čempionato titulo. WWE reklamuoja šį svarbų įvykį įvairiais būdais, įskaitant naują teminę Jelly Roll dainą „Vasaros naktys“.
Nors John Cena nekovos šių metų „SummerSlam“ renginyje, visgi jis yra vienas atpažįstamiausių WWE veidų. Jis bus įtrauktas į prekių parduotuvę nuo liepos 28 d. John Cena personažas turės dvi versijas – pirmojoje jis vilkės savo ikoninę „Entrance Gear“, o antrojoje devės „Ring Gear“ stiliaus rūbus. Šis John Cena personažo „skinas“ yra viena iš rinkinio dalių, į kurį taip pat įeina WWE čempionato titulas „Back Bling“, penkių skaitmenų „Slapper“ kirtiklis ir „U Can't C Me Emote“ – remiantis jo ikonine fraze.
WWE išgyvena sunkų laikotarpį. Valdybai atlikus tyrimą dėl kelių pareiškimų dėl seksualinio priekabiavimo, WWE generalinis direktorius Vince'as McMahonas paskelbė apie savo pasitraukimą. Tai kebli padėtis, tačiau jo išėjimas į pensiją yra teisingas ir laiku priimtas sprendimas, kol dar vyksta tyrimas. Bet kuriuo atveju, WWE, „SummerSlam“ ir „Fortnite“ bendradarbiavimas gali atnešti nauja imtynių kompanijos komunikacijos erą.