Justinas „jL“ Lekavičius su „Apeks“ nuskynė dar vieną pergalę

Prieš pat pasibaigiant 2022/2023 metų CS:GO sezonui Justinas „jL“ Lekavičius ir jo atstovaujama „Apeks“ ekipa iškovojo kelialapį į dar vieną skambų „LAN“ turnyrą – „Elisa Masters Espoo 2023“.
Justinas „jL“ Lekavičius (dešinėje)
Justinas „jL“ Lekavičius (dešinėje) / HLTV nuotr.

Tai lietuvio komandai pavyko padaryti per „online“ vykusią kvalifikaciją – pavasario „Elisa Invitational“. „Apeks“ tiesiog perlipo per visus savo varžovus, visos atrankos metu nepatyrusi nei vieno pralaimėjimo.

Dar grupių etape, kur reikėjo iškovoti tris pergales, kad patekti į atkrintamąsias, „Apeks“ susirinko tris greitus laimėjimus prieš „ENCE Academy“, „HAVU“ ir „ex-Copenhagen Flames“.

Toliau sekė „play-off“ stadija ir čia „jL“ komandai teko „Sangal“ penketukas. Vis dėlto, „Apeks“ nesiruošė sustoti ir peržengę šį barjerą toliau tęsė kovą su į tiesiai atkrintamųjų stadiją pakviestais „Into The Breach“. Atidavę britams pirmąjį žemėlapį „Apeks“ įjungė aukštesnę pavarą ir prasibrovė į pusfinalį. Čia jau teko gan žymus varžovus „MOUZ“ pavidalu, tačiau „Apeks“ įrodė, jog šiuo metu jie yra aukštesniame lygyje ir gan lengvai nugalėjo savo varžovus. Finalinėje kovoje dėl patekimo į pagrindinį „LAN“ turnyrą „Apeks“ gavo dar grupių etape nugalėtą „ex-Copenhagen Flames“ penketuką. „jL“ nuo pat mačo pradžios ėmė tempti savo komandą į priekį ir po atkaklios kovos šventė pergalę 2-1. Buvusios „Kopenhagos liepsnos“ po šio mačo paskelbė apie komandos išformavimą.

Tuo tarpu „Apeks“ dar kartą įrodė, jog jie priklauso CS:GO elitui ir šių metų rudens pabaigoje vyks į Suomijos miestą Espą, kur bus rengiamas „Elisa Masters Espoo“ turnyras su 200 tūkstančių JAV dolerių priziniu fondu. Be kelialapio į Suomiją „Apeks“ taip pat buvo apdovanoti 12,500 dolerių prizu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis