Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Kaip „Edgerunners“ prikėlė „Cyberpunk 2077“ iš mirusiųjų

Neseniai „Netflix“ plarformoje pasirodęs anime serialas „Edgerunners“ lenkų kompanijai „CD Projekt Red“ atnešė liaupses dėl puikios „Cyberpunk 2077“ pasaulio interpretacijos. Dar daugiau – šis kūrinys daugybę žmonių įkvėpė arba vėl įsijungti žaidimą arba išbandyti jį pirmą kartą.
„Edgerunners“. „Netflix“ nuotrauka.
„Edgerunners“. „Netflix“ nuotrauka.

„CD Projekt Red“ iki pat „Cyberpunk 2077“ išleidimo turėjo puikią reputaciją. Iki tol buvę lenkų leidiniai buvo vertinami kaip nuostabūs tiek istorijos vystymo, tiek ir grafiniais ar kompiuterių resursų išnadojimo aspektais. Be to, vadinamųjų „bugų“ kompanijos projektuose irgi buvo nedaug. Pats esu žaidęs jų kurtą „Witcher 3“ ir galiu tik prisidėti prie liaupsių.

Viskas pasikeitė, kai 2020 metų gruodį saulės šviesą išvydo ilgai žaidėjų bendruomenės lauktas „Cyberpunk 2077“. Lūkesčių buvo labai daug (o kur dar ir Keanu Reeves vaidmuo šiame projekte). Ir nors kai kurie gal ir buvo nepamatuoti, niekas nesitikėjo to, ką gavo. Žaidimas buvo pilnas „bugų“, tad „CD Projekt Red“ teko gelbėti savo reputaciją. Įmonė netgi grąžino pinigus nepatenkintiems pirkėjams. Aš pats kaip tik dėl itin neigiamos bendruomenės reakcijos tuo metu ir nepirkau „Cyberpunk 2077“ – norėjosi palaukti, kada žaidimas taps labiau išbaigtas. Laikui bėgant vystytojui sutvarkė žaidimą, tačiau ne vienam pirkėjui produktas buvo sugadintas.

Tikėtina, kad „CD Projekt Red“ planuose „Cyberpunk 2077“ serialas jau buvo įrašytas, tačiau nemanau, kad jie tikėjosi tokios sėkmės. „Edgeruners“ istoriją sukūrė Bartosz Sztybor, Jan Bartkowicz, Łukasz Ludkowski (dirbę ir prie pačio žaidimo), ją ekranui pritaikė Masahiko Otsuka bei Yoshiki Usa, o režisavo Hiroyuki Imaishi (žinomas dėl „Gurren Laggan“ ar „Killa la Kill“). Ir šiai komandai tikrai nevertėtų šykštėti komplimentų.

„Edgeruners“ istorijos jums nepasakosiu, veikiau rekomenduosiu patiems pasižiūrėti ir galiu tik pasidžiaugti, kad nepasiduota įprastoms ir banalioms žanro klišėms. Svarbu tai, kad šis anime nuostabiai atkuria žaidimo estetiką – tiek vizualinė dalis, tiek ir pačio scenarijaus dėstymas rodos be pastangų nukelia į „Night City“. Animatoriai atsisakė grubaus kompiuterinės grafikos piešimo stiliaus ir išties piešė. Žinoma, muziką reikia paminėti atskirai – garso takelis yra nuostabus. Dėl šių priežasčių „Edgeruners“ puikiai sutiko tiek kritikai, tiek ir žiūrovai.

Po to, kai „Edgeruners“ pasirodė „Netflix“ platformoje, „Cyberpunk 2077“ pardavimai taip išaugo, kad jis tapo perkamiausiu mėnesio žaidimu. Be to, ir pačių žaidėjų skaičius „Steam“ pasiekė neregėtas aukštumas – žaidimą vienu metu žaidė daugiau žmonių, nei išleidimo metu.

Manau, kad „Edgeruners“ dar kartą įrodė vieną paprastą tiesą – kuriant ne turinį, o kūrinį, išlaisvinant talentingų žmonių fantaziją, galima pasiekti aukščiausius rezultatus – tiek kokybinius, tiek ir finansinius. Šis serialas ne tik atgaivino kiek primirštą žaidimą, bet ir tapo puikia kitais metais mus pasieksiančio „DLC“ (papildymo) reklaminės kampanijos dalimi. Taigi, jungiu kompiuterį ir keliuosi į „Night City“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai