„Kenty“ nugalėjo „CULT“ lygos finale, stipriausi trečią sezoną iš eilės

Sekmadienį įvyko grandiozinis „League of Legends CULT“ trečiojo sezono finalas, kuriame titulą ginantys „Kenty“ susitiko su „VRK“. Po keturių žaidimų serijos dar vieną trofėjų iškovojo „Kenty“ rezultatu 3-1.
„Kenty“ komanda
„Kenty“ komanda

Finalo seriją „Rimtuolis“ su komanda pradėjo stipriai – laimėjo pirmus du mačus ir jau anksti „VRK“ atsidūrė per vieną žaidimą nuo pralaimėjimo. Vis dėlto trečiajame žaidime jie sugrąžino intrigą ir sugebėjo pasiekti pergalę po labai įtempto mačo.

Ketvirtasis žaidimas buvo itin įnirtingas – nors atrodė, jog „draft“ fazėje pranašumą turėjo „VRK“, tačiau aplink savo stipriąsias puses žaidę „Kenty“ galiausiai sugebėjo nugalėti. Kertiniu tapo „Smacl3r“ epizodas, kai jis su „teleport“ prisijungė prie komandos anksčiau nei „Misius“ ir laimėjo kovą kitoje žemėlapio pusėje.

„Kenty“ tapo „back-to-back-to-back“ čempionais, laimėjusiais visus tris lygos sezonus. Verta pažymėti, jog kiekviename finale sutiktas vis kitas varžovas – atitinkamai „Iron Wolves“, „TEAM ŽVĖRYNAS“ ir „VRK“. Taip pat šis finalas išskirtinis, nes komandai negalėjo padėti „Eckas“ – vietoje jo „jungle“ rolėje žaidė „Lyncas“, o „Trufier“ užpildė laisvą likusią „bot“ poziciją.

Įdomi statistika, jog „Kenty“ dar nepralaimėjo nei vienos „CULT“ lygos finalo ar pusfinalio serijos, nors reguliariajame sezone komanda neretai buksuoja. Tai parodo, jog ekipa geba susikaupti, kai prasideda svarbiausi ir lemiami turnyro etapai, o pergalės ar pralaimėjimo vertė išauga.

Norime padėkoti visoms komandoms dalyvavusioms šiame „League of Legends CULT“ sezone. Ar pavyks „Kenty“ tapti keturiskart čempionais? Sužinosime jau kitame lygos sezone rudenį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis