„Call of Duty“ franšizė pastaruoju metu sparčiai praranda žaidėjus. Remiantis pirmąja 2022 m. „Activision“ investuotojų ataskaita, „Call of Duty“ žaidimų vartotojų skaičius smuko tiek 2021 m., tiek 2022 m. Ši franšizė, kuri dėka didžiulio „Call of Duty: Warzone“ populiarumo pasiekė 150 milijonų aktyvių vartotojų per mėnesį skaičių, per šiuos metus prarado trečdalį savo žaidėjų.
Dabar „Call of Duty“ turi 100 milijonų aktyvių žaidėjų. Tai vis dar yra didžiulis skaičius, tačiau šį franšizė patyrė didžiausią nuosmūkį nuo 2020 m. „Activision“ staigų kritimą aiškina nuviliančiais „Call of Duty: Vanguard“ pardavimais ir „mažesniu įsitraukimu“ į „Warzone“.
„Warzone“ nuosmukis nebus staigmena įprastam šio žaidimo entuziastui. Sumažėjęs žmonių suinteresuotumas atspindi nepasiteisinusius arba nevykusius žaidimo atnaujinimus. Nuobodūs sezoniniai papildymai, trikdančios balansavimo problemos bei naujas žemėlapis, kuris buvo išleistas su žaidimą laužiančiomis klaidomis (angl. bugs), kurios neliko ištaisytos ištisas savaites prisidėjo prie žmonių nuosprendžio palikti „Warzone“.
Tiesa, „Activision“ viliasi, kad galės susigrąžinti žmonių dėmesį. Šiais metais reikia tikėtis tiek „Modern Warfare 2019“, tiek „Warzone“ žaidimų tęsinių. Teigiama, esą „Warzone“ bus perdarytas nuo pat pamatų, inkorporuojant naują žaidimo variklį. Ar tai sugrąžins „Call of Duty“ žaidimų franšizės sėkmę?