Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Kodėl krepšinio komandos investuoja į esportą?

Per pastaruosius keletą metų į esporto rinką plūsta investicijos tiek iš žymiausių krepšininkų, tiek iš stipriausių krepšinio komandų. Nuo Shaquille O’Neal iki Stephen Curry, nuo gausybės NBA iki Eurolygos komandų – nemaža dalis krepšinio pasaulio yra susidomėjusi augančia esporto rinka. Kas paskatino juos investuoti?
Paraskevas Spiliopolos
Paraskevas Spiliopolos / 15Min nuotr.

Savo įžvalgomis šia tema dalinasi „Panathinaikos eSports“ vadovas Praskevas Spoliopoulous „PRESS START BY ROG“ esporto konferencijoje. Viena iš žinomiausių Graikijos krepšinio organizacijų esporto departamentą įkūrė 2016 m. gruodį. Spoliopoulous yra atsakingas už naujų talentų atradimą, organizacijos administraciją bei komunikacinę sklaidą.

„Panathinaikos eSports“ dėmesį skiria FIFA, eFootball (PES), NBA 2K bei League of Legends (LoL) disciplinose. Sprendimas investuoti į sporto simuliacijų žaidimų esporto disciplinas buvo pasirinktas atsižvelgiant į tai, kad jie turi lengvesnį atpažinimo faktorių žmonėms, kurie visiškai nesidomi esportu. Tuo tarpu sumanymas suburti LoL komandą buvo paremtas tuo, kad Graikijoje šio esporto disciplina yra geriausiai išvystyta – ji sulaukia didžiausio palaikymo tiek iš rėmėjų, tiek iš žiūrovų.

"Gamereactor" nuotr./„Panathinaikos eSports“
"Gamereactor" nuotr./„Panathinaikos eSports“

„Panathinaikos eSports“ yra išsikėlusi porą tikslų. Pirma, laimėti minėtų disciplinų lokalius bei tarptautinius turnyrus. Antra, įtraukti kuo daugiau žmonių į esportą. „Panathinaikos“ sprendimas žengti į esportą turėjo dvejopą priežastį. Viena vertus, tai yra bandymas įtikti jaunesnėms kartoms, kurios labiau domisi kompiuteriniais žaidimais, siekiant juos įtraukti į „Panathinaikos“ sportinio ženklo lauką. Kita vertus, jie bando tradicinio sporto gerbėjus paversti esporto gerbėjais. Graikai bando kurti simbiozę tarp esporto ir tradicinio sporto.

Tiesa, NBA komandas į esportą skatina investuoti senstanti JAV krepšinio auditorija – bandoma pritraukti naujų žiūrovų į krepšinį. Graikija su šia problema nesusiduria – krepšinį ten žiūri tiek jauni, tiek seni. Apie NBA keliamus iššūkius ir norą investuoti į esportą galėsite daugiau išgirsti iš „Orlando Magic Gaming“ vadovo Gabriel Causse „PRESS START BY ROG“ esporto konferencijoje. Pilną pokalbį su Praskevas Spoliopoulous, kuriame papildomai aptariamos temos, susijusios su Graikijos požiūriu į esportą bei pragyvenimo iš esporto galimybėmis taip pat galėsite stebėti konferencijoje, kuri vyks gruodžio 16 d.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?