Kokia yra esporto agentūrų įtaka žaidėjams bei organizacijoms?

Krepšinyje ar futbole tvyro įprasta agentūros praktika – sportininkai dažnai turi savo individualius agentus, kurie tvarko jų verslo reikalus, padeda priimti finansinius sprendimus. Esporto agentūrų praktika kol kas nėra dažnas reiškinys pasaulyje. Kaip agentūros gali prisidėti prie žaidėjų ar organizacijų augimo bei kaip tokia veikla gali atrodyti?
Arcangelo Manfredonia
Arcangelo Manfredonia / 15Min nuotr.

Savo įžvalgomis šia tema dalinasi „Pro2Be“ esporto agentūros įkūrėjas bei vadovas Arcangelo Manfredonia „PRESS START BY ROG“ esporto konferencijoje. 2018 m. įkurta „Pro2Be“ yra žymiausia esporto agentūra Italijoje. Jų įmonė apima dvi sritis. Pirma, jie reprezentuoja žaidėjus – yra siekiama išauginti profesionalius kiberatletus. Antra, jie suteikia konsultavimo paslaugas įmonėms ar organizacijoms, norinčioms papulti į esportą. „Pro2Be“ tikslas yra išsiplėsti po visą Europą, o jų ambicija yra prisidėti prie esporto pripažinimo kaip tradicinio sporto.

"CalcioMercato" nuotr./Pro2Be agentūra
"CalcioMercato" nuotr./Pro2Be agentūra

„Pro2Be“ agentūra dirba su „FIFA“, „eFootball (PES)“, „NBA 2K“, „MotoGP“ bei „Tennis World Tour“ esporto disciplinomis. Šią kryptį buvo nuspręsta pasirinkti atlikus rinkos tyrimus, kurių metu buvo atrasta, kad didžioji dalis italų žaidžia sporto simuliacijos žaidimus. Tiesa, Manfredonia neatmeta galimybės ateityje pradėti dirbti su kitomis disciplinomis.

Pastaruoju metu ši agentūra pradėjo bendradarbiauti su stipriausia Italijos futbolo lyga „Serie A“. „FIFA“ žaidime prieš dvejus metus yra sukurta „eSerie A“ lyga, kurioje gali varžytis italai kiberatletai. „Pro2Be“ tiesiogiai bendradarbiauja su „Genoa CFC“ bei „Sassuolo“ futbolo klubais, siekiant pritraukti jaunesnių žmonių dėmesį.

„Scanpix“ nuotr./„Genoa“
„Scanpix“ nuotr./„Genoa“

Esporto agentūros žaidėjų valdymu siekia padėti jiems suprasti, ką reiškia tapti profesionaliais kiberatletais. Šiame procese pirmiausiai yra vykdomos žaidėjų atrankos. Pokalbių metu yra išsiaiškinamos pačių būsimų profesionalų ambicijos, siekiama išgirsti jų perspektyvą. Tuomet patikrinamos žaidėjų socialinių medijų paskyros, siekiant išsiaiškinti, ar jie turi gerą reputaciją. Sėkmingu atveju pradedama bendradarbiauti ir siekiama išpopuliarinti naują kiberatletą.

Verslų konsultacijų metu esporto agentūros padeda įmonėms susipažinti su esporto rinka, yra kuriamos marketingo strategijos bei apibrėžiamos galimybės ir gairės veikti šioje srityje. Italijoje „Pro2Be“ agentūra bendradarbiauja tiek su futbolo prekiniais ženklais, tiek su technologijos įmonėmis.

Pilną pokalbį su Arcangelo Manfredonia, kuriame papildomai yra aptariamos temos, susijusios su Italijos visuomenės santykiu su esportu, pragyvenimo iš šios srities galimybėmis bei su jos ateitimi galėsite peržiūrėti gruodžio 16 d. „PRESS START BY ROG“ esporto konferencijos metu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis