Šią naująją kolekciją jau buvo galima išvysti liepos 15 d., kuomet „League of Legends“ disciplinos „G2“ esportininkai pirma sykį pasirodė su šiais naujais rūbais.
Naujoje kolekcijoje bus įvairių rūbų, tokių kaip marškinėliai, polo marškinėliai, megztiniai, sportiniai kostiumai ir kepuraitės. Visi jie bus paženklinti naujai sukurtu „G2/Ralph Lauren“ logotipu. Šią naują atributiką galima įsigyti abiejų įmonių svetainėse.
„G2 Esports“ organizacija nebe pirmą sykį bendradarbiauja su „Ralph Lauren“. 2021 m. birželio mėn. šios įmonės sukūrė pirmą bendrą projektą ir organizavo pasaulines kampanijas, kurias transliavo tiek „Twitch“, tiek „TikTok“ platformose. Tai taip pat nėra pirmas sykis, kuomet aukštosios mados įmonė bendradarbiauja su esportu – anksčiau „Gucci“ įsteigė esportininkų akademiją, kurioje dalyvavo ir lietuvis.
2023 m. „G2 Esports“ ir toliau tvirtino savo, kaip vienos didžiausių esporto organizacijų Europoje, poziciją. Gegužę jie pradėjo bendradarbiauti su alkoholio prekės ženklu „Jägermeister“ ir CS:GO „skinų“ lošimų svetaine „CSGORoll“.
„G2 Esports“ iš viso turi dešimt partnerių. Apart „Ralph Lauren“, vieni žymiausių „G2“ partnerių prekės ženklų yra „BMW“, „Red Bull“, „Spotify“ ir „MasterCard“.