Kompiuteriniai žaidimai ir aukštoji mada? „Ralph Lauren“ ir „G2“ išleido naują kolekciją

Viena žymiausių Europos esporto organizacijų „G2 Esports“ kartu su amerikiečių mados įmone „Ralph Lauren“ išleis bendro prekės ženklo rūbų kolekciją.
„Ralph Lauren“ ir „G2“ nauja kolekcija
„Ralph Lauren“ ir „G2“ nauja kolekcija / "G2" nuotr.

Šią naująją kolekciją jau buvo galima išvysti liepos 15 d., kuomet „League of Legends“ disciplinos „G2“ esportininkai pirma sykį pasirodė su šiais naujais rūbais.

Naujoje kolekcijoje bus įvairių rūbų, tokių kaip marškinėliai, polo marškinėliai, megztiniai, sportiniai kostiumai ir kepuraitės. Visi jie bus paženklinti naujai sukurtu „G2/Ralph Lauren“ logotipu. Šią naują atributiką galima įsigyti abiejų įmonių svetainėse.

„G2“ nuotr./„Ralph Lauren“ ir „G2“
„G2“ nuotr./„Ralph Lauren“ ir „G2“

„G2 Esports“ organizacija nebe pirmą sykį bendradarbiauja su „Ralph Lauren“. 2021 m. birželio mėn. šios įmonės sukūrė pirmą bendrą projektą ir organizavo pasaulines kampanijas, kurias transliavo tiek „Twitch“, tiek „TikTok“ platformose. Tai taip pat nėra pirmas sykis, kuomet aukštosios mados įmonė bendradarbiauja su esportu – anksčiau „Gucci“ įsteigė esportininkų akademiją, kurioje dalyvavo ir lietuvis.

2023 m. „G2 Esports“ ir toliau tvirtino savo, kaip vienos didžiausių esporto organizacijų Europoje, poziciją. Gegužę jie pradėjo bendradarbiauti su alkoholio prekės ženklu „Jägermeister“ ir CS:GO „skinų“ lošimų svetaine „CSGORoll“.

„G2 Esports“ iš viso turi dešimt partnerių. Apart „Ralph Lauren“, vieni žymiausių „G2“ partnerių prekės ženklų yra „BMW“, „Red Bull“, „Spotify“ ir „MasterCard“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis