„LANPACAN“ – „Black Spike by ROG“ lygos čempionai

Gruodžio 10 dieną „GG Arenoje“ paaiškėjo lietuviškos VALORANT lygos „Black Spike by ROG“ čempionai. Jais tapo komanda „LANPACAN“, rezultatu 2:0 (14:12, 14:12) įveikusi komandą „Jaunimas“.
Čempionai LANPACAN
Čempionai LANPACAN / Viliaus Kumpiko nuotr.

Gruodžio 10 dieną Vilniuje, „GG Arenoje“ vyko lietuviškos „Black Spike by ROG“ VALORANT lygos finalinis etapas. Jame susitiko daug patirties turinti ir žinomų žaidėjų vedama „LANPACAN“ prieš jauną ir ambicingą komandą „Jaunimas“.

v/Komanda „Jaunimas“
v/Komanda „Jaunimas“

Finalinė serija vyko iki dviejų žemėlapių pergalių, tad daug lėmė ir pasirinkti žemėlapiai. „Jaunimas“ pirmuoju pasirinkimu žaisti rinkosi „Ascent“, „LANPACAN“ pasirinko „Lotus“, o paskutinis išrinktas žemėlapis buvo „Haven“.

Favoritais laikomi „LANPACAN“ ganėtinai sunkiai pradėjo pirmąjį žemėlapį. Pranašumą pirmojoje pusėje išlaikiusiam „Jaunimui“, pabaigoje nepavyko laimėti svarbių raundų, o mačas nusitęsė iki pratęsimo. Pratęsime daugiau patirties turintys „LANPACAN“ užsitikrino pergalę.

Viliaus Kumpiko nuotr./"ENTRIL“ iš „LANPACAN“ komandos
Viliaus Kumpiko nuotr./"ENTRIL“ iš „LANPACAN“ komandos

Antrasis žemėlapis „Lotus“ iš pirmo žvilgsnio turėjo užtikrinti nesunkią pergalę „LANPACAN“ komandai. Daugiau patirties šiame žemėlapyje turinti komanda pirmąją pusę laimėjo rezultatu 9:3 ir atrodė, kad viskas yra jų rankose. Visgi sugrįžti sugebėję „Jaunimo“ atstovai išlygino rezultatą, o vėliau nutempė žemėlapį net iki pratęsimo. Vėlgi, pratęsime „LANPACAN“ pasirodė geriau ir uždarė finalinę seriją rezultatu 2:0.

Nugalėtojų komanda „LANPACAN“ iškovojo 500 eurų dalį iš 1000 eurų „Gilette“ ir „ROG įsteigto prizinio fondo, nugalėtojų taurę ir teisę dar kartą vadintis geriausia VALORANT komanda Lietuvoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis