Lietuvio kurtas „skinas“ buvo įtrauktas į „Counter-Strike 2“

„Counter-Strike“ yra vienas populiariausių visų laikų žaidimų. Išgirdus apie galimybę gerai užsidirbti iš kompiuterinių žaidimų, žmonės dažniausiai pasvarstytų apie programuotojo arba esportininko kelią. Retas pamanytų, kad šioje srityje taip pat galima pasipelnyti iš savo meninio-kūrybinio polėkio.
„M4A1 | Black Lotus“
„M4A1 | Black Lotus“ / "Steam" nuotr.

Kosmetinių „Counter-Strike“ žaidimo ginklų „skinų“ rinka kasmet generuoja milijardinę apyvartą. Brangiausių „skinų“ kainos siekia kelis šimtus tūkstančių dolerių. Visgi užsidirbti pinigų galima ne tik kolekcionuojant ir pardavinėjant „skinus“, bet ir juos sukuriant.

"Twitter" nuotr./Desert Eagle "Trigger disciple" "skin" priimtas į "Snakebite" kolekciją
"Twitter" nuotr./Desert Eagle "Trigger disciple" "skin" priimtas į "Snakebite" kolekciją

Iki šiol „Counter-Strike“ žaidime buvo išleisti jau trys lietuvio Moonfighter sukurti „skinai“ – P90 „Freight“ iš Fracture kolekcijos, Desert Eagle „Trigger discipline“ iš Snakebite kolekcijos bei USP-S „Black Lotus“ iš Operation Riptide kolekcijos. Interviu su 15Min Moonfighter teigė, kad yra visiškai neaišku, nuo kokių faktorių priklauso žaidimo kūrėjų nuosprendis publikuoti tavo darbą – šis procesas primena savotišką loteriją. Žinoma, kūriniai turi atitikti bazinius nurodymus, taip pat yra svarbu būti originaliam, siekiant sužavėti komisiją. Visgi jų konkretūs pasirinkimai nėra viešai komentuojami.

Šią savaitę lietuviui sėkmė nusišypsojo ketvirtą kartą – į žaidimą buvo įdėtas jo naujas „skinas“ „M4A1 | Black Lotus“. Jis atsidūrė naujoje Kilowatt kolekcijoje. Kaip galėjote pastebėti, šis dizainas yra buvusio lietuvio darbo tęsinys – žaidime taip pat galima išvysti ir „Black Lotus“ serijos USP-S pistoleto „skiną“.

Laimėto konkurso suma – didžiulė. Už vieną žaidimo kūrėjų įtrauktą „skiną“ jo autorius vidutiniškai uždirba apie 420 tūkst. JAV dolerių, priklausomai nuo kolekcijos populiarumo. Taigi galime nuoširdžiai pasidžiaugti už lietuvio kūrybinės veiklos pripažinimą pasauliniu mastu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis