Lietuvis paauglys, Ispanijoje tapęs žvaigžde: „Mane įkvėpė brolis“

Dominykas „MiniBoo“ Lukaševičius yra „Valorant“ esportininkas, atstovaujantis „Case Esports“ komandą ir garsina mūsų šalį tarptautiniu mastu. Būdamas vos septyniolikos metų, jis jau sugebėjo tapti daugkartiniu Ispanijos lygos čempionu. Su Dominyku pasikalbėjome apie jo karjeros raidą, Lietuvos „Valorant“ esporto sceną, šeimos palaikymą, mokslo derinimą su esportu.
Interviu su Dominyku  „MiniBoo“ Lukaševičiumi
Interviu su Dominyku „MiniBoo“ Lukaševičiumi

Žaidi „Case Esports“ komandoje, kurios savininkas yra garsus futbolininkas Casemiro. Ar teko su juo susipažinti?

Deja, kol kas dar neteko, nes jis iš Madrido „Real“ perėjo į „Manchester United“ klubą tuomet, kai prisijungiau prie komandos. Todėl ilgą laiko dalį jis dabar praleidžia Mančesteryje, o ne Madride. Anksčiau jis dažnai lankydavosi mūsų komandos biure, bet dabar tai daro kur kas rečiau.

Kaip pats buvai pastebėtas šios organizacijos?

„Case Esports“ komandos buvau pastebėtas, nes jau buvau pasidaręs savo vardą praeitoje komandoje, kuri irgi dalyvavo Ispanijos lygoje. Buvau Ispanijos lygos sezono naudingiausias žaidėjas ir tuo metu žaidžiau gan neblogai, tada ir buvau pastebėtas keletą Ispanijos lygos komandų, įskaitant tuometinių Ispanijos lygos čempionų „Case Esports“. Man labai patiko jų treneris, darbo etika, tad nusprendžiau prisijungti prie jų. Žinoma, didelę įtaką turėjo ir tai, kad mano brolis jau buvo profesionalus žaidėjas, bet žaidžiau įprastus „Ranked“ žaidimus pačiame „Valorant“ ir kviečiau į draugus profesionalius žaidėjus ir prašiau, kad jie su manimi žaistų ir po truputį tapau populiarus tarptautinėje scenoje. Su broliu buvome sukūrę lietuvių komanda ir su ja pavyko nugalėti pasaulio čempionus mėnesį prieš, kai jie tokiais tapo. Po to mane pastebėjo pirma komanda.


Pilną interviu žiūrėkite čia:

VIDEO: Interviu su MiniBoo - Ką Reiškia Būti Valorant Pro?

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis