Dėl koronaviruso pandemijos sustabdžius tradicinio sporto čempionatus, esportas visame pasaulyje populiarėja vis labiau, todėl „GRIND Esports“ siekia supažindinti Lietuvos verslo rinką su marketingo komunikacijos galimybėmis interaktyvioje medijoje.
„GRIND Esports“ ir „zoomTV.lt“ bendradarbiavimo metu gimė esporto transliacijoms skirtas programinės įrangos atnaujinimas, kuris skaičiuos ir vertins reklamos sugeneruojamą medijos vertę.
„Susidūrėme su unikalia situacija sporte, kai visi renginiai buvo perkelti arba sustabdyti. Vis dėlto, išanalizavę rinką, pastebėjome unikalų elektroninio sporto augimą. Pasitarę su savo būsimais partneriais, radome sprendimą, kuris padėtų verslui apsisprendžiant dėl investicijų į naująją skaitmeninę sporto discipliną.“
„Esportas yra transliuojamas per įvairias vaizdo platformas, bet jų unikalumas tas, kad prekės ženklai ar reklamos būna integruojamos ypač kūrybingai: specialūs priedai, kintantys aikštės ir marškinėlių lipdukai. Sistema užfiksuojama esamus prekės ženklus ir apskaičiuoja pateikiamą laiką, plotą ir vertę“, – pasakojo „zoomTV.lt“ direktorius Jonas Stadalninkas.
Programinės naujovės galimybes partneriai išmėgins netrukus prasidėsiančiame „GRIND Esports“ turnyre, kuriame dalyvaus stipriausių Lietuvos krepšinio klubų komandos.
„Pastaruoju metu galime matyti akivaizdų esporto populiarumo lygio augimą. Taip pat, vis daugiau dėmesio ir paklausimų gauname iš verslo atstovų, kurie yra susidomėję galimybėmis tapti oficialiais partneriais. Mūsų giliu įsitikinimu, naujos kartos sportui yra privalu dirbti su inovatyviausiais įrankiais ir už virtualios aikštės ribų.
Labai džiaugėmės, kad „zoomTV.lt“ greitai sureagavo į esamus rinkos pokyčius ir sutiko bendradarbiauti ties programinės įrangos atnaujinimu skirtu esportui. Manome, kad tai sukurs aukštą pridėtinę vertę mūsų būsimiems partneriams ir leis aiškiai suprasti industrijos ekonominį potencialą ateityje“, – teigė „GRIND Esports“ direktorius Arnas Bendaravičius.