„Microsoft“ pratęsė milijardines investicijas į „ChatGPT“ kūrėją „OpenAI“

„Microsoft“ teigė norinti užtikrinti, kad esminiai dirbtinio intelekto (DI) proveržiai būtų „pasidalinti su pasauliu“.
„Microsoft“
„Microsoft“ / „Scanpix“ nuotr.

„Microsoft“ paskelbė apie „daugiametę, kelių milijardų dolerių investiciją“ į „ChatGPT“ kūrėją „OpenAI“, kuri, jos teigimu, padės paspartinti dirbtinio intelekto kūrimo proveržius. „OpenAI“ pastaruoju metu išpopuliarėjo dėka savo dviejų projektų – „ChatGPT“ bei „DALL-E“. „Microsoft“ įgalino šiuos projektus su svariomis investicijomis 2019 m. ir 2021 m.

Ekrano nuotr./Pokalbis su „ChatGPT“
Ekrano nuotr./Pokalbis su „ChatGPT“

„Microsoft“ taip pat pranešė, kad padidins savo investicijas į „specializuotas superkompiuterių sistemas“, kad paspartintų „OpenAI“ tyrimus. Jie taip pat pradės taikyti „OpenAI“ modelius ir kitose savo programose, įskaitant „Azure OpenAI“, kuri padeda kitiems kūrėjams kurti savo DI programas.

„Microsoft“ generalinė direktorė Satya Nadella teigė: „Bendradarbiavome su OpenAI siekdami atsakingai tobulinti pažangiausius DI tyrimus ir demokratizuoti DI kaip naują technologijų platformą.“ Vadovės teigimu, „Azure“ dėka, organizacijos įvairiose pramonės šakose turės prieigą prie geriausios DI infrastruktūros.

Anksčiau sklandė gandai, kad „Microsoft“ ketina įtraukti „ChatGPT“ technologiją į savo „Bing“ paieškos sistemos variklį, kad į paieškos užklausas būtų „realistiškiau“ atsiliepta nei naudojant „Google“ paieškos įrankį. Panašu, kad šia ilgalaike investicija yra siekiama ne tik tobulinti dirbtinio intelekto infrastruktūrą, bet kartu ir aplenkti vienus didžiausių savo konkurentų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis