Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Nauja „Sony“ išmonė – reklamos kompiuteriniuose žaidimuose

Reklamų kūrėjai randa vis įdomesnių ir kūrybiškesnių būdų pasiekti savo tikslines auditorijas, o didžiausios korporacijos nesnaudžia ir suteikia vis naujus kanalus. Pasirodo, kad „Sony“ ketina monetizuoti žaidimus ir leisti kūrėjams juose integruoti reklamdavių užsakytas reklamas.
„PlayStation 5“
„PlayStation 5“ / 123RF.com nuotr.

„Insider“ praneša, kad „Sony“ ne tik rimtai svarsto, bet artimiausiu metu ketina ir realizuoti planus „free to play“ (lietuviškai – „nemokamuose“) žaidimuose aktyvuoti įvairius reklamos transliavimo būdus. Patys „Sony“ teigia, kad taip suteiks žaidimų kūrėjams įrankį monetizuoti savo produktą ir taip sieks plėsti nemokamų kompiuterinių žaidimų rinką.

Tiesa, reikia pažymėti, kad tai nebus tokios reklamos, kurios mums įprastos televizijos ekranuose. Šių reklamų tikslas yra organiška, akies nerėžianti integracija. Įsivaizduokite – vaikštinėjate virtualiame „Cyberpunk 2077“ mieste „Nigth City“ ir pažvelgę į gatvėse kabančius ekranus išvystate realiame pasaulyje egzistuojančio energetinio gėrimo, automobilio ar užkandžio reklamą. Norint žaidėjus paskatinti įsitraukti, atkreipti dėmesį į reklamas ir jas žiūrėti, bus kuriamos įvairios atlygio (angliškai – „reward“) sistemos. Pavyzdžiui, jei surasite visas po virtualų miestą išsimėčiusias reklamas, gausite naują veikėjo vizualinį modelį, automobilį ar bet kokį kitą kosmetinį žaidimo elementą.

Žinoma, „Sony“ šiuo atveju tik seka savo konkurento „Microsoft“ pėdomis, nes kompanija dar praeitą savaitę paskelbė, kad panašiais veiksmais sieks monetizuoti nemokamus „X Box“ konsolės žaidimus. Tiesa, patys „Microsoft“ nesieks užsidirbti iš šių funkcijų, o monetizavimo įrankis bus skirtas žaidimų kūrėjams, kuriems ir atiteks visos surinktos pajamos. Dėl „Sony“ pozicijos šiuos klausimu dar nėra aišku, bet bent jau dalį pajamų jie tikrai perleis žaidimų kūrėjams. Šis elementas gali būti labai svarbus mažiesiems indie kūrėjams ir atverti kelią kurti naujus, įvairesnius žaidimus, dėl ko mes, kaip vartotojai, gausime daug naujų, įdomių ir originalių projektų, kurių didžiosios korporacijos dažnai linkusios atsisakyti.

Tiesa, kai kurie verslo ir rinkodaros ekspertai į tokias reklamos galimybes žiūri kiek atsargiai, kadangi sunku kontroliuoti reklamos ir smurto santykį, taip pat kaip patys žaidėjai reaguos bei elgsis su reklama – galbūt prekinis ženklas sulauks priešingos, atmetimo reakcijos. Kita vertus, tai bus puikus įrankis pasiekti labai konkrečią ir apibrėžtą auditoriją.

Kalbant apie reklamą – jei ieškote žaidimų konsolės, rekomenduojame apsilankyti „Esports namų“ partnerio „Topo centras“ tinklalapyje, kur rasite ne tik žaidimų, bet ir įvairių konsolių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai