Oficialu: „Valve“ galiausiai išleido „Counter-Strike 2“

Penktoji vienos populiariausių pasaulyje šaudyklės versija galiausiai pasiekė visus norinčius įsigyti šį žaidimą.
Counter-Strike 2
Counter-Strike 2 / Valve nuotr.

„Counter-Strike 2“ galiausiai pasiekė lentynas ir yra oficialiai išleistas rugsėjo 27-ąją. Šis žaidimas tampa nemokama atnaujinta CS:GO versija.

Pirmoji CS2 versija išleista dar šių metų kovo mėnesį, kuomet buvo atnaujinta „sub-tick“ sistema, visiškai pakeistos dūmų užsklandos, žemėlapiai, vaizdas žaidime ir pan. Tuomet galimybė žaisti šį naują žaidimą buvo suteikta mažai daliai CS:GO turėtojų, o su laiku šis žaidėjų skaičius vis didėjo.

Žemėlapiai vienas po kito buvo leidžiami šešis mėnesius ir „Valve“ nuolat dirbo ties klaidomis ir atnaujinimais. Buvo išleista nauja reitingavimo sistema žaidėjams o taip pat vienas didžiausių netikėtumų tapo sutrumpintas raundų skaičius nuo MR15 (kuomet komanda laimi pirma pasiekusi 16 raundų) iki MR12 (komanda tampa nugalėtoju pirmoji laimėjusi 13 raundų). Jau dabar žinoma, jog ši sistema bus naudojama žaidimo „matchmaking“ režime o taip pat ir Pasaulio „Major" čempionatuose.

VIDEO: Viskas Ką Jums Reikia Žinoti Apie Counter-Strike 2

„Valve“ jau kreipėsi į pagrindinius turnyrų organizatorius ir kartu spręs kaip varžybose pereiti nuo CS:GO prie CS2. Tiesa, artimiausiu metu to neišvysime, mat tokie turnyrai kaip „ESL Pro League“ 18-asis sezonas, vykstantis šiuo metu, ir „Blast Premier Showdown“ vis dar bus žaidžiami senaja „Counter-Strike“ versija CS:GO.

Ribotas žaidimo testavimas neapsiėjo be klaidų ir dauguma žaidėjų bei bendruomenė išreiškė nuomonę, jog CS2 apskritai kol kas nėra pasiruošęs žengti į dienos šviesą, tačiau „Valve“, atrodo, mano kitaip.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis