Kaip ir kiti esporto turnyrai, „League of Legends“ pasaulio čempionatai retkarčiais susiduria su įvairiomis problemomis, tačiau vienas pagrindinių nusiskundimų susijęs ne su techniniais nesklandumais, o su pasenusia pagrindinio turnyro sistema.
Šiuo metu pasaulio čempionatas yra paremtas tradicinių atkrintamųjų pagrindu, kuomet vieną pralaimėjimą turnyre patyrusi komanda iš jo iškrenta. Nors iš pirmo žvilgsnio tokia sistema yra protinga, egzistuoja keli jai prieštaraujantys faktoriai.
Pavyzdžiui, jeigu du pasaulio čempionato favoritai susitinka ketvirtfinalyje, viena komanda iš jo iškrenta, o kita labai dažnai laimi turnyrą be intrigų.
Čia atsiranda vietos dvigubos eliminacijos sistemai, suteikianti atkrintamosiose pralaimėjimą patyrusiai komandai antrą šansą patekti į finalą. Taip yra sumažinama tikimybė geriausioms komandoms turnyrą palikti ankstyvame etape.
Šį pasaulio čempionatą stebėjusiems fanams turėjo iškilti nemažai klausimų, kas būtų, jeigu tokios komandos kaip T1 ar RNG būtų turėjusios dar vieną galimybę.
Panašu, kad panašios mintys sukasi ir „Riot Games“ vadovybės galvose. „League of Legends“ žaidimą sukūrusios kompanijos vadovas neseniai duotame interviu „Dotesports“ portalui atskleidė, kad šis klausimas jiems kyla nuolat.