„Sasha The Jeweller“ prakalbo apie „influencerių“ ydas ir karjeros pokytį

„Sasha The Jeweller“ yra vienas populiariausių Lietuvos „TikTok“ kūrėjų. Šioje platformoje jis turi virš 124 tūkst. sekėjų. Su Sasha pasikalbėjome apie „TikTok“ vartojimo patirtį Lietuvoje ir užsienyje, kokių bruožų reikia norint tapti populiariu soc. tinkluose bei jo paties asmeninius karjeros pokyčius.
Sasha The Jeweller
„Sasha The Jeweller“ / Kitokie Pasikalbėjimai nuotr.

Kuo skiriasi Lietuvos ir užsienio „TikTok“ patirtis tiek turinio, tiek platformos vertinimo atžvilgiu?

Lietuvoje daug greičiau tampi svarus – gali surinkti keliasdešimt tūkstančių peržiūrų ar sekėjų ir jau gauti gerus pasiūlymus. Su tokiais skaičiais JAV to paties nepasieksi. Lietuvoje paprasčiau tapti populiariu. Visgi manau, kad pats nebesu toks aktualus kaip prieš kokius metus. Su laiku man pabodo trumpas turinys ir stengiuosi pereiti prie ilgesnio, bet tam reikia dar daugiau pastangų ir resursų.

Ar trumpas turinys pradeda dominuoti viešoje erdvėje?

Taip ir man tai labai nepatinka, tai yra siaubinga. Trumpas turinys praranda savo vertę – kiek tu gali informacijos įtalpinti į vienos minutės vaizdo įrašą? Itin mažai. Tarkim, dabar pradedu daryti šmaikščias maisto apžvalgas ir per minutę praktiškai nieko neįmanoma papasakoti. Būti turinio kūrėju dabar yra sunkiau nei anksčiau – anksčiau buvo populiaru kurti 10 minučių vaizdo įrašus, o per tą laiką galėjai sutalpinti daugiau informacijos.


Pilną interviu žiūrėkite čia:

VIDEO: Interviu su Sasha The Jeweller - Influencerių Ydos, Karjeros Pokytis

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis