„Sega“ už kosminę sumą įsigijo „Angry Birds“ kūrėjus „Rovio“

„Rovio Entertainment“, Suomijoje įkurta žaidimų studija, žinoma už savo žaidimą „Angry Birds“, sutiko, kad ją nupirktų Japonijos žaidimų milžinas „Sega“.
"Angry birds" žaidimo pagrindinis veikėjas
"Angry birds" žaidimo pagrindinis veikėjas / "Angry birds wiki" nuotr.

„Sega Sammy Holdings“ sumokės 776 mln. USD (706 mln. EUR / 625 mln. GBP) už pirkinį, kuriuo įsigis visas aštuonias „Rovio“ pasaulines studijas. „Sega“ perką šią įmonę, kad „sustiprintų savo pozicijas“ mobiliųjų žaidimų srityje.

„Rovio“ yra žinoma už „Angry Birds“ žaidimą. Visgi ši žaidimų studija dar nėra išleidusi panašaus populiarumo hito – jų vėliau išėję žaidimai kaip „The Croods“, „Nibblers“ ir „Retry“ nepasiekė tokių aukštumų kaip „Angry Birds“ franšizė. „Angry Birds“ buvo išleisti 2009 m. Vos per pirmus šešis mėnesius jis tapo populiariausiu mobiliuoju žaidimu. 2012 m. jis buvo parsisiųstas virš milijardo sykių. Tai buvo pirmas žaidimas istorijoje, pasiekęs tokį rekordą.

„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./„Sega“
„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./„Sega“

„Rovio“ išleido gausybę „Angry Birds“ žaidimo versijų. Jie taip pat sukūrė du filmus, paremtus žaidimu. „Rovio“ 2017 m. buvo vertinama 1 mlrd. USD. Visgi „Sega“ juos sugebėjo įsigyti daugiau nei penktadaliu pigiau, o tai simbolizuoja suomių įmonės nesugebėjimą pastaruoju metu išleisti tokio paties populiarumo žaidimą. „Sega“ ekspertų vertinimu, mobiliųjų žaidimų rinkos vertė 2026 m. sieks 263.3 mlrd. USD.

„Tarp sparčiai augančios pasaulinės žaidimų rinkos mobiliųjų žaidimų rinka turi ypač didelį potencialą, todėl ilgalaikis SEGA tikslas buvo paspartinti jos plėtrą šioje srityje“, – sakė „Sega Sammy Group“ generalinis direktorius Haruki Satomi. „Užaugau žaisdamas Sonic the Hedgehog, sužavėtas šiuolaikiško dizaino“, – pridūrė „Rovio“ generalinis direktorius Alexandre'as Pelletier-Normandas

A. Pelletier-Normandas palygino šių dviejų žaidimų pagrindinius personažus – „Red“ ir „Sonic“ – ir teigė, kad jie yra du pasauliniu mastu pripažinti ir ikoniški personažai, sukurti dviejų nepaprastai vienas kitą papildančių kompanijų, kurių pasiekiamumas yra jaučiamas visame pasaulyje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis