Seimo narys M.Matijošaitis sieks suteikti politinę paramą Lietuvos esportui

Esporto rinka kasmet kuria milijardus eurų pajamų. Lietuviai esporto žaidėjai, treneriai, organizacijų darbuotojai garsina mūsų šalį visame pasaulyje. Lietuvoje kasmet vyksta vis daugiau esporto renginių. Europoje politinė parama esportui yra įprastas reiškinys. Kokia yra esporto politinė padėtis Lietuvoje?
Marius Matijošaitis
Marius Matijošaitis / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Seimo Laisvės frakcijos narys Marius Matijošaitis pavasario sesijos metu siekia į sporto įstatymą įtraukti esporto apibrėžimą. Tai leistų Lietuvos žaidėjams, treneriams, organizacijoms ir renginių organizatoriams gauti valstybės finansavimą esporto reikmėms. Su M.Matijošaičiu pasikalbėjome apie Lietuvos esporto politinę padėtį, mūsų galimybes santykyje su kitomis Europos valstybėmis ir kokia yra šio projekto įgyvendinimo eiga.

– Kas Jums yra esportas?

– Esportas yra pakankamai nauja sporto rūšis. Lietuvoje politiniame lygmenyje šis reiškinys dar per mažai suprantamas. Mes turime esporto čempionų. Užsienyje ši rinka generuoja 1.5 mlrd. eurų. Kasmet ji auga po 17 proc. Galime įsivaizduoti, kokia ši rinka bus aktuali visame pasaulyje artimiausiu metu. Norime, kad Lietuva šioje situacijoje „nebūtų ant galinės sėdynės“ ir atsižvelgtų į realybę. Esportą planuojama įtraukti į Olimpinių žaidynių sąrašą. Esporto apibrėžimas yra įtraukiamas į Europos šalių įstatyminę bazę. Tai suteikia galimybę esporto žaidėjams būti pripažintais ir kurti federacijas, struktūras, puoselėjant šią sritį. Tai svarbu tiek dėl investicijų, tiek dėl paties reiškinio plėtros. Esporto žaidimai lavina kūrybinius, komunikacinius, analitinius įgūdžius.


Pilną interviu stebėkite čia:

VIDEO: Seimo narys M. Matijošaitis sieks suteikti politinę paramą Lietuvos esportui

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis